mboost-dp1
Litteratur til ASP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej newz'ere. (Nok mest Windcape og arne_v)
Jeg skriver til Jer fordi jeg vil høre om I har nogle forslag til bøger eller lignende som jeg kan erhverve mig.
Jeg har netop fået et job hvor jeg skal kode i ASP og da jeg er vant til JSP, er der nogle nye begreber som jeg hurtigst muligt skulle have ind under huden.
Blandt andet har jeg erfaret at der i asp er PlaceHolders og Panels.
Hvis I tager udgangspunkt i at jeg har erfaring med Java og JSP, hvilke bøger/artikler/blogindlæg kunne I forestille dig, ville være relevante at få kigget på?
På forhånd tak..!
Jeg skriver til Jer fordi jeg vil høre om I har nogle forslag til bøger eller lignende som jeg kan erhverve mig.
Jeg har netop fået et job hvor jeg skal kode i ASP og da jeg er vant til JSP, er der nogle nye begreber som jeg hurtigst muligt skulle have ind under huden.
Blandt andet har jeg erfaret at der i asp er PlaceHolders og Panels.
Hvis I tager udgangspunkt i at jeg har erfaring med Java og JSP, hvilke bøger/artikler/blogindlæg kunne I forestille dig, ville være relevante at få kigget på?
På forhånd tak..!
Han skriver mange flere indlæg end mig ifølge http://newz.dk/om-os/statistik/6 så det sker næppe.
(pussigt - jeg synes iøvrigt sjældent at jeg ser indlæg fra ham, men de må jo være et sted)
Han skriver mange flere indlæg end mig ifølge http://newz.dk/om-os/statistik/6 så det sker næppe.
(pussigt - jeg synes iøvrigt sjældent at jeg ser indlæg fra ham, men de må jo være et sted)
arne_v (6) skrev:
Lucky you :(
arne_v (3) skrev:#1
Hvis vi antager ASP.NET, så er det første valg jo mellem ASP.NET Web Forms og ASP.NET MVC.
Hvilke frameworks har du brugt i Java?
Formentligt vil ASP.NET MVC passe dig bedst.
Jeg går ud fra at det er ASP.NET MVC, da det projekt jeg rodede med idag, var fyldt med Controllers..
Jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke aner hvad for et FrameWork der blev brugt.
Jeg har aldrig brugt et framework i Java som f.eks. Struts. Derfor er det også lidt en omvæltning at komme ud i erhvervslivet, hvor frameworks bliver flittigt brugt.
Jeg vil søge lidt på amazon.. Tak for det arne_v.
Daniel-Dane (10) skrev:Og så er det Jer med stort og alt muligt. Aha.
Det er meget sjovt.. Dit avatar er det samme som mike182914385243114348059132185293121 (eller hvad han nu kalder sig), og når jeg ser det, så tænker jeg: "åh nej, endnu en åndssvag kommentar fra ham idioten".. Når jeg så ser at det er dig der har skrevet det, så tænker jeg faktisk præcis det samme.. pussigt ik?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.