mboost-dp1

Lorte iPad

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
30. maj 2012 09:54
...vil jeg ikke kalde den - men nu hvor jeg har din opmærksom, så hjælp mig venligst :D

Jeg prøver at tilføje en gmail-konto - Tilføj Konto, vælger GMail, taster kontooplysninger mv. So far, so good. Vælger at den skal synkronisere e-post, kalendere og noter.. Derefter går den i stå på "Tilføjer konto" og der sker ikke mere.

Nogen der har oplevet det før? Den er lige blevet factory reset for en uges tid siden.
Gravatar #2 - apkat
30. maj 2012 14:19
Gravatar #3 - XorpiZ
30. maj 2012 14:22
Skulle nogen være interesserede, så har jeg fundet fejlen.

Det var iCloud, der var skyld i det. Slog jeg synkronisering af alt fra (udover data, billeder og en ting mere jeg ikke lige kan huske), så kørte det uden problemer.

Hun var glad, jeg var glad, alle var glade. Bortset fra apkat, tilsyneladende.
Gravatar #4 - apkat
30. maj 2012 18:52
Wait, hvorfor var #1 sjov, når #2 var irrelevant?
Gravatar #5 - NightZtorm
30. maj 2012 19:23
du vil sandsyneligvis få mere ud af at tilføje den som exchange konto (det giver mulighed for kontakter, og push synes jeg virker bedre)
Gravatar #6 - XorpiZ
30. maj 2012 19:25
apkat (4) skrev:
Wait, hvorfor var #1 sjov, når #2 var irrelevant?

Fordi det var irrelevant. Det giver vel sig selv.

NightZtorm (5) skrev:
du vil sandsyneligvis få mere ud af at tilføje den som exchange konto (det giver mulighed for kontakter, og push synes jeg virker bedre)

Ikke utænkeligt. Nu var det dog generelt for webmails at problemet opstod - det var bare lige Gmail jeg testede med. Problemet var det samme med Yahoo.

Fandt i øvrigt en tråd på Apples forum med en del, der oplevede samme problem, hvilket kan tyde på en generel fejl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login