mboost-dp1
Lovlig download af købt spil ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Halløjsa folkens, jeg har for et lille halvt års tid siden DL CitiesXL via P2P, og legede lidt med spillet i demo tilstand, indtil jeg belsuttede mig for at købe en key hos g2playshop.
Nå, nu har jeg selvf i mellem tiden fået slettet ISOen, og jeg kan ikke rigtig finde nogen steder der tilbyder DL af spillet, ej heller på diverse torrents sites (Jo, Nordic-t har det, men der er ingen der seeder).
Nå, skulle i ligge inde med info om et sted hvorfra man ville være istand til at hente spillet, så vil jeg opkalde min næste brune neger arm efter dig !
Nå, nu har jeg selvf i mellem tiden fået slettet ISOen, og jeg kan ikke rigtig finde nogen steder der tilbyder DL af spillet, ej heller på diverse torrents sites (Jo, Nordic-t har det, men der er ingen der seeder).
Nå, skulle i ligge inde med info om et sted hvorfra man ville være istand til at hente spillet, så vil jeg opkalde min næste brune neger arm efter dig !
Jeg mener, at det er ulovligt, men jeg har selv hentet flere spil "ulovligt" via torrentsites, fordi jeg ikke længere har nøglen.
Eksempelvis har jeg købt Heroes 3 hele to gange, og det har lykkedes mig at smide cd'en med nøglen væk. Jeg har derfor nu hentet Heroes 3 og har det med crack og det hele. Jeg gør det med god samvittighed, så join the club.
... so sue me, why don't ya?!
EDIT: Nåja, svaret på spørgsmål. Øhm, jeg mener bestemt, at du burde kunne finde det på de klassiske skumle sider.
Eksempelvis har jeg købt Heroes 3 hele to gange, og det har lykkedes mig at smide cd'en med nøglen væk. Jeg har derfor nu hentet Heroes 3 og har det med crack og det hele. Jeg gør det med god samvittighed, så join the club.
... so sue me, why don't ya?!
EDIT: Nåja, svaret på spørgsmål. Øhm, jeg mener bestemt, at du burde kunne finde det på de klassiske skumle sider.
vandfarve (2) skrev:Jeg mener, at det er ulovligt, men jeg har selv hentet flere spil "ulovligt" via torrentsites, fordi jeg ikke længere har nøglen.
Jegt ved sku ikke om det var ulovligt, jeg mindes de opfordre folk til at give kammeraten en kopi af spillet, og kunne han lide det, skulle han så købe en key. Så egentlig føler jeg mig ikke specielt sdlem (Som du så nydeligt også siger, Sue me!!)
Nå, men ja, de skumle sider er skummet, og der var ingen fløde at finde. Egentlig havde jeg håbet at kunne hente spillet hos enten g2playshop. eller via spillet HP, men niks, nada, nill, zip!
Nå, men vi takker Vandfarven for hans venlige støtte, men håber da stadig på der dukker en væmmelig sjæl op og fortæller mig hvor de har set jeg han hente skidtet henad :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.