mboost-dp1
Mangler for at poste ikke-nørdede nyheder
Vi mangler virkelig en mulighed for at poste nogle ikke-nørdede nyheder.
Nu er jeg igen faldet over en nyhed der har fået mig til at trække på smilebåndet.
En Svensk politikker vil… søge politisk asyl i Danmark!!!!
http://nyhederne.tv2.dk/nyhed.php3?id=26796&nr...
Nu er jeg igen faldet over en nyhed der har fået mig til at trække på smilebåndet.
En Svensk politikker vil… søge politisk asyl i Danmark!!!!
http://nyhederne.tv2.dk/nyhed.php3?id=26796&nr...
Jeg er enig! Der er mange nørdede nyheder som bliver drejet over i politik, hvilket kunne betragtes som et behov for en politisk diskussion.
Jeg savner nogle nyhedskategorier om netsamfundet som helhed, samt mere forskningsmæssige aspekter. De fleste kategorier faciliterer et nyt codec eller en ny version af en obskur driver.
Eksempelvis er Wired.com stedet hvor der tilbydes lidt større betragtninger om cyberspace og netliv. Og der findes ingen kategorier på Newz.dk til dét, medmindre det handler om noget lovmæssigt i forbindelse med P2P.
Dertil, så er nørdetheden vel relativ. Jeg forstår udmærket at drivernyheder, grafikkort og OSS-nyheder bliver postet, men hvorfor skal jeg høre om en ny bilmodel? Hvad er der net-nørdet ved det? Og hvis vi skal til at have andre typer nørderier ind over, så er der masser af områder jeg synes er spændende, som jeg hidtil har fået høfligt men bestemt afslag på (eksempelvis bioteknologi og føromtalte mere overordnede netsammenhænge).
Don't get me wrong, jeg synes Newz.dk er skide god. Men en vis subjektivitet skinner nu igennem af og til hos de der godkender indsendte nyheder ;)
Ville vel også være mærkeligt andet...
Eksempelvis er Wired.com stedet hvor der tilbydes lidt større betragtninger om cyberspace og netliv. Og der findes ingen kategorier på Newz.dk til dét, medmindre det handler om noget lovmæssigt i forbindelse med P2P.
Dertil, så er nørdetheden vel relativ. Jeg forstår udmærket at drivernyheder, grafikkort og OSS-nyheder bliver postet, men hvorfor skal jeg høre om en ny bilmodel? Hvad er der net-nørdet ved det? Og hvis vi skal til at have andre typer nørderier ind over, så er der masser af områder jeg synes er spændende, som jeg hidtil har fået høfligt men bestemt afslag på (eksempelvis bioteknologi og føromtalte mere overordnede netsammenhænge).
Don't get me wrong, jeg synes Newz.dk er skide god. Men en vis subjektivitet skinner nu igennem af og til hos de der godkender indsendte nyheder ;)
Ville vel også være mærkeligt andet...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund