mboost-dp1
messenger 7,0
http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx?mkt=da-... det nye messenger 7,0 kun en beta version men det funker godt og så er den dansk!
hvor finder du håndskriften henne?
jeg har lidt problemer med mine "blink" den vil ikke vise dem fordi jeg ikke har macromedia flash player siger den men har hentet det (den nyeste version) prøvet at genstarte computeren og lidt forskelligt men den vil bare ikke nogen der har nogen idér? eller prøvet det samme?
jeg har lidt problemer med mine "blink" den vil ikke vise dem fordi jeg ikke har macromedia flash player siger den men har hentet det (den nyeste version) prøvet at genstarte computeren og lidt forskelligt men den vil bare ikke nogen der har nogen idér? eller prøvet det samme?
#5 buch
Jeg fandt håndskriften lige under "send" knappen. Der har jeg valget mellem "Tast" og "Håndskrift".
Ang. de der blink, så virkede de uden problemer her, dog gik messenger ned under afspilningen af en af dem. Men hva´ fa´n, den er jo kun beta.
Den der "visitkort" funktion (på kontaktnavnet) er også ganske smart, kunne man også det i 6.2?
Jeg fandt håndskriften lige under "send" knappen. Der har jeg valget mellem "Tast" og "Håndskrift".
Ang. de der blink, så virkede de uden problemer her, dog gik messenger ned under afspilningen af en af dem. Men hva´ fa´n, den er jo kun beta.
Den der "visitkort" funktion (på kontaktnavnet) er også ganske smart, kunne man også det i 6.2?
# 8
Jeg har ikke messenger plus. Men jeg kan lige tilføje, at en bekendt lige har installeret v.7, og han har heller ikke "håndskrift" funktionen.
Meget underligt
Jeg har ikke messenger plus. Men jeg kan lige tilføje, at en bekendt lige har installeret v.7, og han har heller ikke "håndskrift" funktionen.
Meget underligt
Jeg har ikke prøvet version 7 endnu, men jeg læste at "PC users wishing to use handwrite capabilities must install Journal Viewer and security updates."
http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx (nederst på siden)
http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx (nederst på siden)
ehmm man har kunne hente det der håndskrivning til det gamle msn.. var faktsik sjovt at sidde og tegne :-)
Det eneste jeg nogensinde har haft problemer med er at den ikke altid kan åbne logfilen direkte i MSN :P Men ok, som sagt før, det er jo stadig en beta, og jeg har den gamle eng. version af det :) Har ikke skiftet til Dansk, og agter heller ikke at gøre det endnu :P
Det er alt sammen meget godt men hva skal man bruge det til???
I bund og grund er det jo ikke andet end en IM klient.
Næ nej Miranda all the way.
I bund og grund er det jo ikke andet end en IM klient.
Næ nej Miranda all the way.
yoo.. ville lige høre, om der er andre der har oplevet problemet med messenger, at man nogen gange ikke kan sende det man skriver?
det sker ofte for mig, at når jeg har skrevet med en masse så begynder den at skabe sig, og så ka jeg ikke sende mine meddelelser til folk og bliver nød til at bruge tegnefunktionen til at skrive med....
har været inde og tjekke i hjælp menuen (whatever) hvor man tejkker status på deres server, og der står at den køer fint osv...
nogle der har oplavet samme problem og som kan hjælpe :-( ?
det sker ofte for mig, at når jeg har skrevet med en masse så begynder den at skabe sig, og så ka jeg ikke sende mine meddelelser til folk og bliver nød til at bruge tegnefunktionen til at skrive med....
har været inde og tjekke i hjælp menuen (whatever) hvor man tejkker status på deres server, og der står at den køer fint osv...
nogle der har oplavet samme problem og som kan hjælpe :-( ?
[i]Heej, (:
jeg har et lille problem, når jeg går ind og vil installere deet, så siger det et eller andet med at jeg ikke har de nødvendige rettigheder til at færdiggøre installtionen for alle brugere af denne maskine. Hvad betyder det? s:
jeg har et lille problem, når jeg går ind og vil installere deet, så siger det et eller andet med at jeg ikke har de nødvendige rettigheder til at færdiggøre installtionen for alle brugere af denne maskine. Hvad betyder det? s:
Jeg vil lige høre om det kan lade sig gøre at optage, den man sidder og chatter med over webcam!
Med venlig hilsen Torben
Med venlig hilsen Torben
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund