mboost-dp1
Metallica nu på P3
Eller ihvertfald lige om lidt skulle jeg mene. Kunne være der var nogen der lige kunne bruge den information.
Skal da nok høre, men Metallica siger mig nu ikke så meget. Jeg håber sgu P3 vil sende Immortal på lørdag. Nogen der tilfældigvis ved om de gør det?
Skal da nok høre, men Metallica siger mig nu ikke så meget. Jeg håber sgu P3 vil sende Immortal på lørdag. Nogen der tilfældigvis ved om de gør det?
Nu var jeg en af dem der oplevede dem live, og jeg har liige et par kommentarer:
1) Folk var helt oppe og køre, hvilket man også kunne se på de to videoskærme ("Take 3 Steps Back" & "Take Care" skiltene blev flashet under halvdelen af koncerten) og på både Lars U & James. Jeg ved ikke om deres opfordringer også blev transmitteret, nogen der kan svare på det?
2) Ham Turillo-gutten er ond, både af udseende & mht. bas-spilleriet.
3) Totalt fed koncert, ingen over & under siden den (okay, Iron Maiden & Blur var begge godt deroppe af, men alligevel).
1) Folk var helt oppe og køre, hvilket man også kunne se på de to videoskærme ("Take 3 Steps Back" & "Take Care" skiltene blev flashet under halvdelen af koncerten) og på både Lars U & James. Jeg ved ikke om deres opfordringer også blev transmitteret, nogen der kan svare på det?
2) Ham Turillo-gutten er ond, både af udseende & mht. bas-spilleriet.
3) Totalt fed koncert, ingen over & under siden den (okay, Iron Maiden & Blur var begge godt deroppe af, men alligevel).
#2: "Take 3 Steps Back" var en fejl fra scenemanagerens side - som en lille kuriøsitet kan jeg sige at maskingeværlydene under koncerten kommer fra to stk. heftige bønnepustere bag scenen (lå i lejr med en gut der var backstage). Selv så jeg ikke koncerten (ville hellere sove), og var rimeligt utilfreds med at Metallica åbenbart tog pusten fra Iron Maiden-koncerten aftenen efter, så folk bare stod og glanede. Hvad skal 15-årige møgunger oppe foran til en metalkoncert alligevel?
Trujillo har i øvrigt også spillet i Suicidal Tendencies, Infectious Grooves og Ozzy, så helt grøn er han ikke. Og ja, han ser monster ond ud.
Trujillo har i øvrigt også spillet i Suicidal Tendencies, Infectious Grooves og Ozzy, så helt grøn er han ikke. Og ja, han ser monster ond ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund