mboost-dp1

Microsoft Cut Surface Tablet Orders In Half

Gå til bund
Gravatar #2 - Brugernavn
4. dec. 2012 10:25
Det er sgu også svært at konkurrere med iPad'en, når der er så mange apps til den, den er mindre, og folk ved hvad de får.

Jeg kunne godt tænke mig en Surface Pro, men ikke til de priser, der er offentliggjort. Den tilbyder al den funktionalitet man har med en desktop computer. Jeg har svært at se hvad RT tilbyder mig, udover hvad iPad'en tilbyder.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [3029039401]
4. dec. 2012 10:42
Det er OK MS forsøger sig... worst case scenario er at det hele kan bruges som en reklame for hele WinRT.
Gravatar #4 - Hubert
4. dec. 2012 10:42
Brugernavn (2) skrev:
Det er sgu også svært at konkurrere med iPad'en, når der er så mange apps til den, den er mindre, og folk ved hvad de får.

Jeg kunne godt tænke mig en Surface Pro, men ikke til de priser, der er offentliggjort. Den tilbyder al den funktionalitet man har med en desktop computer. Jeg har svært at se hvad RT tilbyder mig, udover hvad iPad'en tilbyder.

Jeg tror ikke på at vejen frem for MS på tablet siden er at konkurrere med Apple. For mig at se må de, som de har gjort med win8, lave noget unikt, som rammer et andet segment.
Gravatar #5 - Brugernavn
4. dec. 2012 11:10
Hubert (4) skrev:
Jeg tror ikke på at vejen frem for MS på tablet siden er at konkurrere med Apple.

Det bliver de nødt til om de vil det eller ej. Det store marked er i private forbrugere, og de køber ikke to tablets. Med tiden (måske allerede nu) heller ikke en PC.

De bliver ikke nødvendigvis nødt til selv at producere tablets, men Win RT er en iPad konkurrent og lige nu sælger det ikke nævneværdigt for nogen producent.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login