mboost-dp1

Min nye super-ultra-over-cool 'fon...

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
4. dec. 2008 21:04
Ok, den er så ikke super-ultra-over-cool, på nogen måder. Faktisk har jeg gjort noget så mærkeligt som at skifte fra en teleson der kunne en helveds masse (som jeg aldrig brugte), til en telefon der intet kan. Nu har jeg haft min lille Nokia 1200 i næsten en uge, og det eneste jeg har fortrudt er at jeg ikke tog mig sammen til at købe den for snart et år siden, da jeg første gang hørte om det. Det er sgu skønt med en telefon der opfører sig som en telefon.
Hvorfor skal telefoner altid være switcher knive? De kan en helveds masse, men er ikke gode til noget af det. De kan tage billeder, men for bare et par hundrede kan man få et billigt skod kamera der er bedre. De kan afspille musik, men for nogle få hunderede kroner kan man få en musik afspiller der er bedre. Det samme med video, og radio, og internet adgang.
Gravatar #2 - myplacedk
4. dec. 2008 21:19
Jeg synes det er utroligt så sjældent man ser Nokia-telefoner fra den serie (eller tilsvarende konkurrenter, hvis det findes på det danske marked?), i forhold til hvor tit jeg hører folk sige, at deres telefon bare skal bruges til telefoni og SMS'er, og alt andet er i vejen.
Gravatar #3 - myplacedk
4. dec. 2008 21:29
BurningShadow (1) skrev:
Hvorfor skal telefoner altid være switcher knive? De kan en helveds masse, men er ikke gode til noget af det. De kan tage billeder, men for bare et par hundrede kan man få et billigt skod kamera der er bedre. De kan afspille musik, men for nogle få hunderede kroner kan man få en musik afspiller der er bedre. Det samme med video, og radio, og internet adgang.

Fordi jeg ikke gider rende rundt med telefon, kamera, mp3-afspiller, pda, gps, radio osv.

Jeg glæder mig til jeg kan få en telefon som fuldt ud kan erstatte mit snapshot-kamera og min iPod Nano*, og lidt bedre til at gå på nettet med. Men indtil da kan telefonen bruges, når det andet ikke er i nærheden.

Jeg bruger Nokia S40 (altså operativsystemet, jeg er ret ligeglad med hvilken model), som kan mange af de avancerede ting, men det simple er stadig simpelt.

* Jeg har en Nano fordi jeg fik den. Hvis ikke ville jeg enten have undværet, eller købt en afspiller af et andet mærke.
Gravatar #4 - Emil Melgaard
4. dec. 2008 21:29
Kan du få en billig enhed til at gå på internettet med?

Jeg ved godt at det er muligt at få forskellige enheder der er bedre til alle de ting en mobiltelefon kan, men jeg synes at det er en kæmpe fordel at det hele er samlet i en enkelt enhed. Jeg ville aldrig have musikafspiller, kamera og alt muligt andet med hele tiden, men det har jeg jo med min mobiltelefon.

Jeg bruger ofte min telefon til at tage billeder med, og jeg ved da godt at de ikke er specielt god kvalitet, men jeg synes det er rigeligt til billeder der alligevel stort set altid bliver vist på en skærm. Jeg ville alligevel aldrig have haft et rigtigt kamera med i de situationer hvor jeg kunne finde på at tage et billede.

Jeg bruger desuden oftere telefonen til at gå på internet med 3G end jeg bruger den til at ringe og sende sms.
Gravatar #5 - chris
4. dec. 2008 22:34
jeg praktisk taget LEVER inde i min nokia N82...

jeg elsker at have en telefon med et rimeligt kamera.
jeg bruger den som kalender
jeg rejser en del rundt i landet, så Agps er GUD!
igen fordi jeg rejser er den mobile version af rejseplanen
min telefon er mit vækkeur
min telefon gør det muligt for mig at komme i kontakt med mine venner når jeg ikke kan være i nærheden af dem
jeg kan komme på MSN når jeg har lyst
jeg kan tilgå min server fra en terminal på min telefon
jeg kan hurtigt finde informationer på nettet med 3G

Dog kunne jeg aldrig drømme om at skifte min nano ud med en telefon..
Lyden i mobiler er generelt SUCKEY, og musik bruger strøm, så jeg risikerer at stå uden strøm på mobilen - det sux

kunne heller aldrig drømme om at smide mit digi-cam ud for kun at bruge mobilen, det ville være absurd

men ja..
S60 V3 er godt :D - for mig

du har selvfølgelig lov til at bruge det er virker for dig...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login