mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (553) skrev:Hvis i laver nyt map, og performance er iorden.. så er jeg med!
Nyt map er allerede online, hvor vidt perfomance er fornuftig, så må vi lige se, men serveren har intet andet at foretage sig end at køre MC, så forhåbentlig går det. Ellers prøver jeg at hive den hjem, selvom jeg ikke er så vild med det ;)
har i prøvet at geninstallere java på serveren? eller prøvet at google fejlen og se hvad der er skyld i den?
SlettetBruger (557) skrev:Hvem var det der sagde INGEN JAVAFEJL ?
THERKEL du JINXEDE DET
Thats my job...
Hvis i bliver træt af javafejl så kører min creative server stadig på home.laq.dk (opdateret til 1.6.6)
:)
:)
ifølge google, er det fordi serveren løber tør for ram... derefter lukker den javaforvindelsen, laver lidt cleaning på ram forbruget og starter derefter serveren igen
I'll go build my own server, with blackjack and hookers. In fact, forget the server and the blackjack.
Mnc_ (574) skrev:Serveren har vel mere at lege med.
Hvor meget andet laver serveren?
Giv MC mere ram at lege med! :P Min klient kan nemt spise 1¼ GB ram. :)
Mener da også at bech sagde hans server-klient brugte 2-3 GB af hans 8 GB..
Chewy (576) skrev:Derudover, er der nogen der ved om man kan "hæve loftet" for hvor højt man kan bygge? En 50 meter ekstra ville være lækkert...
Kan man ikke desværre. Den måde minecraft er kodet på gør at verdenen er inddelt i 16x16 blokke (chunks), som er 128 høje.
Så du må grave et hul og bygge nede i det, hvis det skal være højere end de ~64 blokke der er mellem jorden-top.
onetreehell (579) skrev:I minetest kan man gå 31000 blokke op og samme ned.
Og det er stadigvæk lige så kedeligt, på toppen som på bunden.
B)
MiniatureZeus (575) skrev:Mnc_ (574) skrev:Serveren har vel mere at lege med.
Hvor meget andet laver serveren?
Giv MC mere ram at lege med! :P Min klient kan nemt spise 1¼ GB ram. :)
Mener da også at bech sagde hans server-klient brugte 2-3 GB af hans 8 GB..
Serveren kører udelukkende MC for tiden, og da jeg tjekkede den igår, spise den 800MB ram, ikke alverden kan man sige ;)
Jeg prøver at hente den hjem, så ser vi hvad den siger til det. Ipen skifter iløbet af eftermiddagen, men jeg skal nok lige orientere jer
Mon ikke det er noget software relateret måske? Det er jo kun efter 1.6.6 at den er begyndt på det..
Hvis det er sådan at jeg skal være nervøs for at lave noget fordi der bliver lavet random rollbacks så takker jeg nej >_<
Det er måske ikke et problem for /item'ers men når man har minet hele formiddagen og det pludselig er væk så bliver man fanme nedern
Det er måske ikke et problem for /item'ers men når man har minet hele formiddagen og det pludselig er væk så bliver man fanme nedern
Det tager hurtig lysten af at spille når man skal gøre det 2 gange, og man ved hvor der IKKE er noget spændende at mine efter.
Og den er helt død nu...
"Minecraft skyld i massiv eksplosion i Sønderborg!"
»Jamen, vi fløj jo bare lidt rundt og fjollede i det høje græs!« siger den chokeret Bob til Fox Newz.
»Jeg forstår det slet ikke.. Jeg havde jo fivefingers på! Det burde konstruere en massiv sikkerhedsboble rundt om mig!« fortæller en stærk tilskadekommet Kaj
Opfølgning følger, på FOX NEWZ
"Minecraft skyld i massiv eksplosion i Sønderborg!"
»Jamen, vi fløj jo bare lidt rundt og fjollede i det høje græs!« siger den chokeret Bob til Fox Newz.
»Jeg forstår det slet ikke.. Jeg havde jo fivefingers på! Det burde konstruere en massiv sikkerhedsboble rundt om mig!« fortæller en stærk tilskadekommet Kaj
Opfølgning følger, på FOX NEWZ
SlettetBruger (589) skrev:Det tager hurtig lysten af at spille når man skal gøre det 2 gange, og man ved hvor der IKKE er noget spændende at mine efter.
Nu må du styre dig porre, det map jeg har en kopi af her, er fra omkring 1/2 stykker i eftermiddags, så hvis du har lavet noget i formiddags, så skulle det gerne være her endnu.
Ellers kan du jo blot fortsætte på den anden server, jeg forsøger sgu blot på at skaffe en mere stabil server, og undskyld mig for det.
Hamderbob (590) skrev:Så kom der en java fejl, vi havde dog også TP'et og fløjet en del kan være det fik den til at gå ned.
Det var nu fordi jeg ikke havde styr på strømstyringen i windows, efter reinstallation i Onsdags, stod den til at falde i søvn efter 30 min uden aktivitet, det er fikset nu :)
MiniatureZeus (591) skrev:"Minecraft skyld i massiv eksplosion i Sønderborg!"
Heldigvis havde byen et katastrofe beredskab, og derfor er skaderne begrænset til en lidt muggen porre ;)
Bachy (592) skrev:fordi jeg ikke havde styr på strømstyringen i windows
Jeg droppede ret hurtigt at have min minecraft server kørende på windows. Det var noget lettere bare at sætte en linux box op, end at skulle udglatte og smøge sig om alle de krumspring windows præsterer.
trylleklovn (593) skrev:Jeg droppede ret hurtigt at have min minecraft server kørende på windows. Det var noget lettere bare at sætte en linux box op, end at skulle udglatte og smøge sig om alle de krumspring windows præsterer.
Du har såmænd nok ret, jeg ville helt klart også have foretrukket at jeg ikek skulle køre MC server på min egen PC, men desværre kører det pbenbart ikke alt for godt på min lejede server, med mindre jeg selvf vil smide flere penge efter serveren, for at få bedre hardware osv, så bliver jeg nok nødt til at affinde mig med at det kører på min winbox :)
Bachy (592) skrev:Ellers kan du jo blot fortsætte på den anden server, jeg forsøger sgu blot på at skaffe en mere stabil server, og undskyld mig for det.
Sad og spillede kl ca kl 15. Det er total underligt :S
SlettetBruger (588) skrev:Hvis det er sådan at jeg skal være nervøs for at lave noget fordi der bliver lavet random rollbacks så takker jeg nej >_<
SlettetBruger (589) skrev:Det tager hurtig lysten af at spille når man skal gøre det 2 gange, og man ved hvor der IKKE er noget spændende at mine efter.
Haha nu begynder du at lyde ligesom mig.
Wait a minute... Now I'm scared !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.