mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Pistons gør at man endelig kan lave en hidden door bogreol, direkte ud af minecraft kataloget for steve der har alt.
Hvad der interesserer mig mere er dog adventure mode, som der dog er noget mere hemmelighedskræmmeri omkring.
Hvad der interesserer mig mere er dog adventure mode, som der dog er noget mere hemmelighedskræmmeri omkring.
LOL!
Må jeg lige høre om vedkommende der har været nede og stjæle mine hårdt minede items gider levere dem tilbage igen?
Må jeg lige høre om vedkommende der har været nede og stjæle mine hårdt minede items gider levere dem tilbage igen?
http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=piston&dict=auto skrev:[Teknik] stempel - Bilen fik udskiftet alle stempler
[Musik] ventil - Ventilen skulle renses
inb4 informativ
Daniel-Dane (724) skrev:Jeg spiller ikke på jeres server.
NETOP DET VILLE EN TYV JO SIGE.
Jeg har ikke indbos forsikring :(
Ikke skudt helt ved siden af ^^
Nogen har tømt mine ovne for Kul og Stone, og min kiste for Cobblestone...
Vedkommende har endda tømt hans inventory over i min kiste for at få plads til alt mit cobblestone.
Tror jeg fjerner Porreland Warpet >_<
Nogen har tømt mine ovne for Kul og Stone, og min kiste for Cobblestone...
Vedkommende har endda tømt hans inventory over i min kiste for at få plads til alt mit cobblestone.
Tror jeg fjerner Porreland Warpet >_<
Hamderbob (732) skrev:Hvad siger du til jeg refiller dine ting op ?
... Var der et warp til PorreMine? :S Husker ikke at ha lavet det.
Men nej du skal ikke refille mine ting, det er ikke det samme >_< Kunne jeg jo også bare selv gøre...
Jeg ved ikke. Gider heller ikke starte forfra Har ikke tjekket om alt mit Iron er forsvundet.
For helvede hvor er det surt.
Nej! Vi kan ikke leve i en Minecraft-verden, som ikke afspejler den virkelige verden, hvor tillid er en utopisk tanke!
SlettetBruger (735) skrev:... Var der et warp til PorreMine? :S Husker ikke at ha lavet det.
Men nej du skal ikke refille mine ting, det er ikke det samme >_< Kunne jeg jo også bare selv gøre...
Jeg ved ikke. Gider heller ikke starte forfra Har ikke tjekket om alt mit Iron er forsvundet.
For helvede hvor er det surt.
ja, du hvade lavet warp til porremine, og ja jeg ved godt du selv kan refille, idéen med at jeg gjorde det, var at så havde du ikke stadig ikke brugt /i over i porreland..
det kan jo stort set kun være gæster der gider tage ting fra kister... så det er bare et tool til at se hvem der ik skal promotes til builder =)
Hamderbob (740) skrev:du hvade lavet warp til porremine,
Sjovt det mindes jeg ikke. Pyt.
Oh well det er kun et spi. men det er da træls med den tid man har lagt i det.
Porre har ikke lavet warpet porremine, det har jeg, da porreland ikke var andet end et hul i jorden med nogle stiger..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.