mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ikke for min skyld. Grunden til jeg byggede så langt væk fra Spawn var netop at kunne være i fred.
Men Kina skal ikke hænges :P har jo også selv lavet et Warp til området.
Jeg er mere interesseret i at finde ud af hvem der har gjort det. Så jeg kan finde og kneppe hans søster og sende ham videoen. ^^
Men Kina skal ikke hænges :P har jo også selv lavet et Warp til området.
Jeg er mere interesseret i at finde ud af hvem der har gjort det. Så jeg kan finde og kneppe hans søster og sende ham videoen. ^^
vi havde nogle gæster for 2 dage siden... de bor ved et warp der hedder deadplace eller noget lignende... tjek deres kister, og har de bare det mindste copplestone, så banner vi dem for evigt =)
LWC giver bare muligheden for at låse ting. Man kan bare undlade at bruge det hvis man ikke har lyst.
Ok, fin.
Det ville forklare en masse Ham seje var Guest. Men kan havde alligevel en masse ting i hans hus... hmm
Det ville forklare en masse Ham seje var Guest. Men kan havde alligevel en masse ting i hans hus... hmm
Password er kun nødvendigt hvis man vil dele en chest med andre. Ellers låser man den bare til sit brugernavn, eller evt. andres eller en gruppe.
Enig med Mnc
Jeg skulle bare ha skjult skidtet lidt bedre :)
Det kan jeg gøre med Pistons i næste update ^^
Nu tror jeg bare jeg spawner de materialer jeg kan gætte mig til at jeg har mistet. og ser om jeg kan glemme det ;D
Jeg skulle bare ha skjult skidtet lidt bedre :)
Det kan jeg gøre med Pistons i næste update ^^
Nu tror jeg bare jeg spawner de materialer jeg kan gætte mig til at jeg har mistet. og ser om jeg kan glemme det ;D
Mnc (770) skrev:Jo mindre kontrol, jo bedre. Hvis det stod til mig.
Ik for noget men er du overhovedet aktiv på serveren egentlig?
Derudover, så er selvfølgelig enig med dig ;)
Hmm, han er spøjst ham superseje... Spurgte ind til om han havde været i porreland etc, hvilket han sagde nej til og så smuttede han..
Ikke sikkert han har vidst at det hed porreland hvis han warpede til porremine :D men på den anden side virker han slet ikke spids nok til at være ond
medmindre han er epic griefer og han spiller skuespil...
Det ville også forklare hvorfor han så gerne ville være admin :D
SlettetBruger (777) skrev:Ikke sikkert han har vidst at det hed porreland hvis han warpede til porremine :D men på den anden side virker han slet ikke spids nok til at være ond
Spurgte også ind til Porremine :) Men han er lidt spøjs..
Det der er mest spøjst, er at det han har bygget, mens han var guest og ikke kan bruge /i, er af stone.. Men han har massere af cobblestone i sine chest.. Men har ingenting i sit inventory (hvis /invsee da virker)
lidt spøjs?
Skal vi prøve at give ham admin rettigheder? xD BAchy kan vel altid boote ham fra serveren :P
Skal vi prøve at give ham admin rettigheder? xD BAchy kan vel altid boote ham fra serveren :P
MiniatureZeus (788) skrev:Skal jeg unbanne dig? ;D
Bob er unbannet, han skal bare spilel primadonna ;)
Jeg unbannede ham 20 sekunder efter bannet, så hvis han ikke kan komme ind, er det enten fordi han er dum (Hvilket jeg hælder til) eller fordi jeg er dum (Hvilket er meget usansynligt).
Jeg tillader mig at konkludere at han er en bandit.
Tænkte at jeg lige ville /Home for at lægge nogen diamanter MNC fandt til mig i en cave i en kiste... og hvem stod med fingrene i kagedåsen? Den super seje wannae admin
Tænkte at jeg lige ville /Home for at lægge nogen diamanter MNC fandt til mig i en cave i en kiste... og hvem stod med fingrene i kagedåsen? Den super seje wannae admin
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.