mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#porre, warpet til porremine fik dig til at stå på den der dims i midten af hullet ned. Det var faktisk første gang jeg var forbi dig, inden warpet til porreland fandtes :)
Nej Nej. Stjal dem tilbage fra den nu bannede wannabe admin.
I en kiste havde han et underligt antal Coal og charcoal der passede meget godt med hvad der har kunne været i mine ovne.
og det er nok de færreste der spawner CHARCOAL i en mængde af 43 xD
I en kiste havde han et underligt antal Coal og charcoal der passede meget godt med hvad der har kunne været i mine ovne.
og det er nok de færreste der spawner CHARCOAL i en mængde af 43 xD
Hamderbob (814) skrev:MiniatureZeus (813) skrev:Det er vidst fordi minecraft.net er nede...1.7?
Det burde intet have med serveren at gøre, da jeg var på den tidligere og loggede selv ud, da jeg ville ind igen 5 min efter kunne jeg ikke.
Okay, men bare giv Bachy skylden alligevel.. ;D
MiniatureZeus (815) skrev:Hamderbob (814) skrev:MiniatureZeus (813) skrev:Det er vidst fordi minecraft.net er nede...1.7?
Det burde intet have med serveren at gøre, da jeg var på den tidligere og loggede selv ud, da jeg ville ind igen 5 min efter kunne jeg ikke.
Okay, men bare giv Bachy skylden alligevel.. ;D
har jeg gjort, har sendt klage brev
Hvis minecraft.net er nede så kan man ikke logge ind på nogle servere overhovedet da den skal verificere ens bruger op mod deres login server. Man kan feks være logget ind på serveren tidligere hvor minecraft.net har været oppe og hvis man så disconnecter ja så kommer man ikke ind igen.
Det er tilsyneladende et problem med det map vi kører, for de fleste af os er det ingen katastrofe lige nu, men for Porre er det træls, eftersom han kører Old School ;)
Men nu plejer Trylle jo at have noget magi oppe i ærmet. Hvis vi udskifter mappet med et nyt, så virker det, stater vi med det gamle map igen, så kan vi ikke connecte, den siger:
12:17:23 [INFO] Miniaturezeus [/62.198.106.53:60039] logged in with entity id 76
7641 at ([ Roughsauce] 207.00214344887578, 71.0, 24.655050686591043)
12:17:27 [INFO] Connection reset
12:17:27 [SEVERE] java.net.SocketException: Socket closed
12:17:27 [INFO] Miniaturezeus lost connection: disconnect.overflow
12:17:27 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.socketWrite(Unknown Sourc
e)
12:17:27 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.write(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flushBuffer(Unknown Sour
ce)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flush(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.DataOutputStream.flush(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at net.minecraft.server.NetworkWriterThread.run(SourceFi
le:116)
Men nu plejer Trylle jo at have noget magi oppe i ærmet. Hvis vi udskifter mappet med et nyt, så virker det, stater vi med det gamle map igen, så kan vi ikke connecte, den siger:
12:17:23 [INFO] Miniaturezeus [/62.198.106.53:60039] logged in with entity id 76
7641 at ([ Roughsauce] 207.00214344887578, 71.0, 24.655050686591043)
12:17:27 [INFO] Connection reset
12:17:27 [SEVERE] java.net.SocketException: Socket closed
12:17:27 [INFO] Miniaturezeus lost connection: disconnect.overflow
12:17:27 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.socketWrite(Unknown Sourc
e)
12:17:27 [SEVERE] at java.net.SocketOutputStream.write(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flushBuffer(Unknown Sour
ce)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.BufferedOutputStream.flush(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at java.io.DataOutputStream.flush(Unknown Source)
12:17:27 [SEVERE] at net.minecraft.server.NetworkWriterThread.run(SourceFi
le:116)
Du prøver at fortælle mig at mit arbejde er spildt? xD
Det er faktisk fint med mig :D
Hvis vi får et nyt Map, og nogen kan flytte PorreCity, og drivhuset med så går det nok.
Havde alligevel overvejet at flytte PorreLand længere væk... Folks byggerier kan allerede ses fra hovedbygningen.
Hvis vi får et nyt Map, og nogen kan flytte PorreCity, og drivhuset med så går det nok.
Havde alligevel overvejet at flytte PorreLand længere væk... Folks byggerier kan allerede ses fra hovedbygningen.
SlettetBruger (819) skrev:Du prøver at fortælle mig at mit arbejde er spildt? xD
Jeg venter på map fra bachy, så jeg kan kopiere Porreland,
En ting jeg dog godt vil vide er hvad du helt præcis kunne tænke dig at få med over på det nye map?
Du snakker om porrecity(statuen korrekt?)
og drivhuset, er det okay med toppen, eller skal du have minen med også?
udover det er der mere?
Mobs, som hopper i vandet, bugger. Jeg rører ved dem, medens vi er i vandet, og de dør. Hmm.
Ja.Hamderbob (825) skrev:[Åh, så er vi lige pludselig gode nok, hva'?]
Daniel-Dane (826) skrev:Mobs, som hopper i vandet, bugger. Jeg rør ved dem, medens vi er i vandet, og de dør. Hmm.
Som sagt, så er serveren ikke helt oppe og kører endnu, bachy arbejder stadig med den, den kører noget bedre nu end tidligere.. dog mangler der stadig noget
Hvis du kan få minen med ville det være rart, men hvordan dog det? er det ikke monster bøvlet idet højde på vand osv skal være identisk med det på den gamle server?
Suk, efter at have brugt 4 timer, istedet for den ½ time vi regnede med det vilel tage, har vi nu serveren til at køre fornuftigt igen.
Vi har lagt et helt clean map ind, og bob er igang med at hente bygninger ud af det gmale map.
Det viste sig at være et problem med det nyeste permission pluging, efter at have skiftet tilbage til en noget ældre version, slap vi for fejl og problemer ;)
Vi har lagt et helt clean map ind, og bob er igang med at hente bygninger ud af det gmale map.
Det viste sig at være et problem med det nyeste permission pluging, efter at have skiftet tilbage til en noget ældre version, slap vi for fejl og problemer ;)
Er din server ikke 24/7 ??Bachy (836) skrev:Suk, efter at have brugt 4 timer, istedet for den ½ time vi regnede med det vilel tage, har vi nu serveren til at køre fornuftigt igen.
[/quote] Er din server ikke 24/7 ?? [/quote]
Jo jo, serveren kører generelt 24/7, men af og til er vi jo desværre nødt til at tage den ned, for at opgradere plugins, eller lave ændringer i config.
I aftes regnede Bob og jeg med at vi ku have tingene fikset på en lille halv time, men vi sad til klokken halv fem i morges og bøvlede, også kørte det endda ikke ordentlig ;)
Så fik vi en genialt ide her i middags, og vi udskiftede Permissions og Yedit pluginnet med Essentials Groupmanger, som vi alligevel have installeret.
Bob har så brugt en lille times tid på at rette i config filerne, og vi regner nu med at tingene kører stabilt igen.
Vi takker Mnc for hans tålmodighed som forsøgs gris ;)
Jo jo, serveren kører generelt 24/7, men af og til er vi jo desværre nødt til at tage den ned, for at opgradere plugins, eller lave ændringer i config.
I aftes regnede Bob og jeg med at vi ku have tingene fikset på en lille halv time, men vi sad til klokken halv fem i morges og bøvlede, også kørte det endda ikke ordentlig ;)
Så fik vi en genialt ide her i middags, og vi udskiftede Permissions og Yedit pluginnet med Essentials Groupmanger, som vi alligevel have installeret.
Bob har så brugt en lille times tid på at rette i config filerne, og vi regner nu med at tingene kører stabilt igen.
Chewy (840) skrev:@Bachy:
Ikke for at være lyseslukker.
Men jeg har ikke adgang til /warp eller /i... (/weather virkede fint, tjekkede ikke /time eller /tp (der var ingen at /tp til))
Du er sikkert ikke blevet promoted til builder endnu.
Vi har nulstillet serveren, så alle skal tilføjes igen.
Bachy (839) skrev:mikk4237880 (837) skrev:Er din server ikke 24/7 ??
Ok spurgte bare fordig den ikke kørte da jeg ville joine :-P
Mnc (844) skrev:Den har nok været igang med at genstarte da du prøvede. :)
Well er den nede igen?? eller er det bare mig som ikke kan joine jeres ip? for nu prøvede jeg lige igen og fik "Connection timed out"
Mnc (846) skrev:Virker fint her. :)
Hva adresse prøver du at connecte til?
87.60.45.235:25565 som jo skulle være den rigtige vis man læser #1
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.