mboost-dp1
Mini-ovn
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gutter og Girls,
Jeg har brug for noget hjælp! Jeg bor småt og har en mini-ovn. Jeg er ret glad for min mini-ovn. Den kan både klare at lave en roastbeef, bage etc. Altså er det en god mini-ovn. Bedre end mange andre jeg har haft! Nu har den dog efter tro tjeneste mistet et hængsel der holder lågen fast - og det gør at den ikke holder specielt godt på varmen mere! Problem nr. 2 er, at det er en noname ovn. Så jeg kan ikke bare gå ud og erstatte den med en magen til.
Så kære Newz. Er der nogen af jer der kender til en god mini-ovn? Altså en der kan bage, gennemstege etc. og ikke blot "lune" ting som så mange andre mini-ovne!
Den må måle 70x35x50 (bxdxh).
God weekend.
Jeg har brug for noget hjælp! Jeg bor småt og har en mini-ovn. Jeg er ret glad for min mini-ovn. Den kan både klare at lave en roastbeef, bage etc. Altså er det en god mini-ovn. Bedre end mange andre jeg har haft! Nu har den dog efter tro tjeneste mistet et hængsel der holder lågen fast - og det gør at den ikke holder specielt godt på varmen mere! Problem nr. 2 er, at det er en noname ovn. Så jeg kan ikke bare gå ud og erstatte den med en magen til.
Så kære Newz. Er der nogen af jer der kender til en god mini-ovn? Altså en der kan bage, gennemstege etc. og ikke blot "lune" ting som så mange andre mini-ovne!
Den må måle 70x35x50 (bxdxh).
God weekend.
Har lige luret Netto-avisen for den kommende weekend (Tors-Fre-Lørdag tilbud).
De har en miniovn for kr. 499, de oplyser dog ingen mål.
http://viewer.zmags.com/publication/8ca7ab79#/8ca7...
De har en miniovn for kr. 499, de oplyser dog ingen mål.
http://viewer.zmags.com/publication/8ca7ab79#/8ca7...
Daniel-Dane (5) skrev:Er det min barbermaskine, jeg ser der? Det tror jeg nu nok, det er.
Næeh, jeg tror, at det er en magen til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.