mboost-dp1

Mit navn er Jakob Holm (Cillet Bang)

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
2. apr. 2005 23:23
Det kan ikke kun være mig der synes den reklame er fantastisk fed/ringe.
http://www.funpic.hu/swf/cillitbang.html
Gravatar #2 - sKIDROw
3. apr. 2005 08:41
Deres dårlige eftersynkronisering mindre mig om en 70'eragtig kungfu film dubbet med engelsk eller tysk tale. Og reklamet i sig selv minder om noget tvshop agtigt crap.

Af alle elendige reklamer, så rangere den her omkring toppen.
Hvor skulle de dog skamme sig!.
Gravatar #3 - NFX
3. apr. 2005 09:44
Ej, pjat. Cillit Bang er da det bedste nogensinde - især deres reklame.
Se selv hvor godt det virker på
http://bang.adamwelch.co.uk/

... Jeg kan især godt lide advarselsskiltet:

"Not suitable for:
Acid sensitive surfaces like marble, enamel, aluminium, natural stones or zinc-plated metals, lime grouting, hot/damaged surfaces, textiles, carpets, copper, satined fittings, linoleum, varnished, waxed or oiled wood floors, rubber.

Ikke nok med at de viser en del af de nævnte ting, på et tidspunkt tager de en kobbermønt (som Cillit Bang jo så åbenbart ikke må bruges til) og dypper den ned i en beholder med væsken. De bruger heller ikke handsker, og hvis jeg husker den danske reklame korrekt, så står der at man skal huske at bruge handsker - men disse handsker er lavet af gummi, som heller ikke kan holde til dette stads.
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
3. apr. 2005 11:08
Haha, vi snakkede faktisk om den reklame til en fest i går. Den er sgu sjov.
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
3. apr. 2005 11:29

Hvor lugter det langt væk af at celitbang er en fortyndet opløsning af salpetersyre. Hvor mon de har gjort af de gule dampe, når man kommer vidundermidlet på kobber? :s
Gravatar #6 - bjerh
3. apr. 2005 15:02
#5 Så skal der da også strøm til? :)
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
3. apr. 2005 16:27
#6 Saudoo

Der skal ikke sættes strøm til.
Gravatar #8 - Cyrack
3. apr. 2005 19:47
Uanset hvad så virker det sku godt. Overtog en lejlighed for 1 år siden. Hele badeværelset var mega indgroet i kalk som jeg ikke kunne fjerne. Prøvede med CB og det forsvandt rent faktisk. Desværre smadrede det også min hud vold meget :-/

Anyway, så er det en mega humor side :-)
Gravatar #9 - Gruesome
3. apr. 2005 21:27

Kontant lavede nogen tests hvor de brugte Cillet Bang og alm. Eddike til rengøringen... Eddiken vandt i alle tests.
Gravatar #10 - Cyrack
4. apr. 2005 07:35
#9 - Gruesom

Har prøvet eddike, har faktisk prøvet alt lige fra winer-kalk, over eddike til brun sæbe, men intet kunne fjerne det kalk/sæberester der var på mit badeværelse... :-/
Gravatar #11 - sKIDROw
4. apr. 2005 07:41
Brun sæbe med en gang husholdningsfilm over, og så lader man det sidde natten over. Det tager lidt af det hele... ;)

Eddike er også ret godt. Har ikke prøvet Cillit Bang, så ingen kommentarer til dets evner. Men er ikke tilhænger at så skadelige produkter generelt, hvis jeg på nogen måde kan undgå dem.
Gravatar #12 - FinnHolger
9. apr. 2005 13:47
I steddet for lager-eddike ku i jo bruge eddike-syre!
Det kan fortyndes efter behov, og så slipper man for at gæster tror man har holdt salatdressing-party på badeværelset hehe
:-D
Gravatar #13 - Norton
9. apr. 2005 13:55
Og det var dagens nørde rengørings tips :), næste uge bliver hvordan man bedst fjerner klistrede substanser fra keyboards
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login