mboost-dp1
Mit nye job :-)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, så må i gerne ønske mig tillykke med mit nye job :-)
Jeg skal være Pave, og jeg ser frem til virkelig at gøre en forskel. Jeg vil tillade brugen af prævention, og homoseksuelle ægteskaber.
Modsat, så vil jeg gerne forbyde pædofili, og religiøst inspireret undervisning i skolerne.
Jeg ser frem til mange gode år som Pave, og vil gerne på forhånd takke for jeres støtte og opbakning. TAK!
Jeg skal være Pave, og jeg ser frem til virkelig at gøre en forskel. Jeg vil tillade brugen af prævention, og homoseksuelle ægteskaber.
Modsat, så vil jeg gerne forbyde pædofili, og religiøst inspireret undervisning i skolerne.
Jeg ser frem til mange gode år som Pave, og vil gerne på forhånd takke for jeres støtte og opbakning. TAK!
Du har da vist pjækket fra indoktrineringen.BurningShadow (1) skrev:Jeg skal være Pave, og jeg ser frem til virkelig at gøre en forskel. Jeg vil tillade brugen af prævention, og homoseksuelle ægteskaber.
Jeg synes det er fint at du gør en indsats for at samarbejde med muslimerne.BurningShadow (1) skrev:Jeg skal være Pave, og jeg ser frem til virkelig at gøre en forskel.
http://jyllands-posten.dk/international/Afrika/art...
Men kunne I ikke have fundet noget bedre at samarbejde om. Jeg synes kvindeundertrykkelse er lidt gammeldags. Jeg troede du ville modernisere Vatikanet.
Og er det ikke i strid med dit tidligere løfte?
Men det løfte var måske bare BS?BurningShadow (1) skrev:Jeg vil tillade brugen af prævention
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.