mboost-dp1
Mit ufravigelige princip - og undtagelser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvilke ufravigelige principper har du i din hverdag og dit liv? - og hvilke undtagelser gør du under hvilke omstændigheder?
Jeg kan nævne et par stykker..
Jeg tager altid trappen, og aldrig rulletrappen/elevatoren..
.. med mindre jeg følges med nogen der insisterer på at tage den lette vej
Jeg spiser aldrig chips..
.. med mindre det er tortilla chips og som en del af et måltid
Jeg spiser aldrig slik..
.. men engang imellem mørk chokolade
Hvad er dine ufravigelige principper som du gør alt hvad du kan for at efterleve?
Jeg kan nævne et par stykker..
Jeg tager altid trappen, og aldrig rulletrappen/elevatoren..
.. med mindre jeg følges med nogen der insisterer på at tage den lette vej
Jeg spiser aldrig chips..
.. med mindre det er tortilla chips og som en del af et måltid
Jeg spiser aldrig slik..
.. men engang imellem mørk chokolade
Hvad er dine ufravigelige principper som du gør alt hvad du kan for at efterleve?
Jeg viser aldrig mit buskort når jeg stiger på bussen, med mindre busmanden spørger efter det... (hvilket sker 1 ud af 10 gange tror jeg)
... men hvis jeg er den eneste der stiger på, bliver jeg som regel nødsaget til det...
Kan ikke lige komme på flere...
... men hvis jeg er den eneste der stiger på, bliver jeg som regel nødsaget til det...
Kan ikke lige komme på flere...
Jeg generer aldrig andre unødigt i trafikken..
..medmindre de selv beder om det. (Tricket er at JEG definerer hvad der er nødvendigt.)
31: Jeg sjovt at hvert eneste ufravigelige princip har undtagelser der er ganske nemme at opnå. ;-) Men du kom med skabelonen, jeg overholder den bare. ;-)
..medmindre de selv beder om det. (Tricket er at JEG definerer hvad der er nødvendigt.)
31: Jeg sjovt at hvert eneste ufravigelige princip har undtagelser der er ganske nemme at opnå. ;-) Men du kom med skabelonen, jeg overholder den bare. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.