mboost-dp1

ML Hosting - godt eller skidt

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
9. apr. 2011 09:33
Hej,

Har indtil videre haft et gratis webhotel med 100 mb plads hos domain direct, som egentlig har fungeret fint nok, selvom der har været nogle lidt skøre begrænsninger, f.eks. ingen subdomæner..

Desuden så er det grænseløst irriterende, at hvis man overskrider grænsen på 100 mb, så bliver domænet og deres webkontrolpanel spærret, samtidig med at de manuelt skal åbne hotellet igen, hvilket de er ret langsomme til..

Derfor er jeg på udkig efter et nyt webhotel, som egentlig ikke skal være noget fancy eller stort, og faldt over ML Hosting ( http://mlhosting.dk/ ) som har et webhotel til 8 kr. pr. måned, gratis oprettelse og gratis flytning af domæne, hvilket passer addeles godt til min nuværende økonomiske situation..
Er dog selvfølgelig ikke interesseret i at få et webhotel som konstant er nede..

Hvis i kender andre hoteller i ligene prisleje (pt. er oprettelsen vigtigst..) og som i bedre kan anbefale end ML, så sig frem!
Gravatar #3 - MiniatureZeus
9. apr. 2011 09:52
stoler ikke meget på trustpilot efter wow-gold sagen.. men nu bestilte jeg hos ML hosting..! til 96 kr. for et år må det siges at være retfærdigt..
Gravatar #4 - coday
10. apr. 2011 14:13
How about EC2?

Du kan få følgende gratis det første år:

amazon skrev:
Free Tier*

As part of AWS’s Free Usage Tier, new AWS customers can get started with Amazon EC2 for free. Upon sign-up, new AWS customers receive the following EC2 services each month for one year:

750 hours of EC2 running Linux/Unix Micro instance usage
750 hours of Elastic Load Balancing plus 15 GB data processing
10 GB of Amazon Elastic Block Storage (EBS) plus 1 million IOs, 1 GB snapshot storage, 10,000 snapshot Get Requests and 1,000 snapshot Put Requests
15 GB of bandwidth in and 15 GB of bandwidth out aggregated across all AWS services

og

Micro Instance

613 MB memory
Up to 2 EC2 Compute Units (for short periodic bursts)
EBS storage only
32-bit or 64-bit platform
I/O Performance: Low
API name: t1.micro

Edit: forsent men håber det hjælper alligevel
Gravatar #5 - MiniatureZeus
10. apr. 2011 14:16
Har købt hos ML og de har været hurtige indtil videre. Var dog så dum at skrive min kode forket 3 gange hos DK-hostmasters, så skal vente indtil i aften før jeg kan godkende flytningen af domænet..
Gravatar #6 - BurningShadow
10. apr. 2011 16:23
NetPlads (Samme badmand som GratisDNS)
Gravatar #7 - MiniatureZeus
10. apr. 2011 17:41
#6 Havde set den, men ML var billigere (=mere plads, 10 GB) og så ser siden lige en tand for simpel ud til at jeg lod mig fange..
Gravatar #8 - vandfarve
10. apr. 2011 17:43
Nanana nananana nananan BADman, BADman!
Gravatar #9 - Mnc
11. apr. 2011 06:55
MiniatureZeus (7) skrev:
#6 Havde set den, men ML var billigere (=mere plads, 10 GB) og så ser siden lige en tand for simpel ud til at jeg lod mig fange..

Et så simpelt design som NetPlads' stammer vel oftest fra nørder der går mere op i det funktionelle. ;)

NetPlads +1
Gravatar #10 - MiniatureZeus
11. apr. 2011 07:54
I forhold til jeg ikke kendte til hvem der stod bag (havde bare set det på en oversigt over billige webhoteller), så virker det ikke særlig professionelt eller serviceminded.. Desuden er de dyrere...
Gravatar #11 - Magten
11. apr. 2011 07:59
Jeg ved ikke hvem der står for supporten på NetPlads, men hvis det er samme personer (Calzone mere specifikt) som på GratisDNS så kunne jeg aldrig finde på at lægge mine penge der.

Jeg har aldrig oplevet nogen skrive så arrogant, flabet og nedladene til deres kunder som han gør.
Gravatar #13 - IT-ekspert Kejser
12. apr. 2011 09:36

OMG!!!
Gravatar #14 - MiniatureZeus
12. apr. 2011 12:54
Lige et par tanker omkring ML Hosting
- Flytningen af domænet var hurtigt og smertefrit
- Det samme var selve oprettelsen af hotellet
- Hastigheden er markant hurtigere end ved domaindirect. I sær ved upload kan jeg mærke en enorm forskel (eks. uploader en ca. 3 mb stor zip fil til wordpress, hvor jeg med ML får ca. 120-150 Kbps (min forbindelse er 10/1), fik jeg med DomainDirect(DD) kun 70 Kbps.
- Deres webkontrolpanel er lidt forvirrende, men handler nok mest om tilvænning.
- Sikkerheden til både FTP og kontrolpanel er noget mere seriøs i forhold til DD. Der er bl.a. IP-blokering til både panel og ftp.

Alt i alt positivt indtil videre.

Hvis du vil prøve dem af, skal du være velkommen til at benytte mit affiliate link: http://www.mlhosting.dk/kundecenter/aff.php?aff=09...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login