mboost-dp1

MMORPG spørgeskema

Gå til bund
Gravatar #1 - Thalion
23. feb. 2012 14:36
Hej

Jeg er i gang med et projekt hvor vi kigger på mus med relation til MMO gaming. Så for at få lidt mere indsigt i hvordan MMO gamere bruger deres mus har vi lavet et spørgeskema, det er på engelsk men jeg regner med i overlever. Men hvis i vil bruge 5 min på at udfylde det, vil det være en stor hjælp!

Spørgeskemaet kan findes her
Gravatar #2 - Nerq
23. feb. 2012 15:26
Done. Selvom jeg kun kunne svare på et spørgsmål :o

Gravatar #3 - Mamad (moveax1ret)
23. feb. 2012 15:29
Jeg synes også at det er for dårligt at jeg er blevet ekskluderet udfra at jeg ikke spiller MMORPG- jeg vil skrive et brev til Johanne Schmidt Nielsen og høre om i ikke kan tvinges til at tage en vis kvote af ikke MMORPG spillere- for lighedens skyld.
Gravatar #4 - Mnc
23. feb. 2012 15:38
De MMO players der er mega glade for macro's vil elske en mus med masser af knapper, men jeg ville have det fint med 2 thumb buttons og hjulets mouse3.
Gravatar #5 - Thalion
23. feb. 2012 16:56
Hehe!

Ja, den er ikke særlig interessant for ikke MMO spillere :-D

Men jeg takker alligevel
Gravatar #6 - trylleklovn
23. feb. 2012 17:04
Der var ingen spørgsmål om trådløse mus :(
Nu var jeg ellers lige forberedt på en ordentlig rant.
Gravatar #7 - Chewy
23. feb. 2012 17:23
@ #5
En lille detajle.
I har ikke taget højde for folk der har spillet MMORPGs, men ikke spiller pt... (Ikke fordi at man er træt af MMOs, men fordi at der ikke er noget interresant lige pt...)
Gravatar #8 - Thalion
23. feb. 2012 17:31
Chewy (7) skrev:
@ #5
En lille detajle.
I har ikke taget højde for folk der har spillet MMORPGs, men ikke spiller pt... (Ikke fordi at man er træt af MMOs, men fordi at der ikke er noget interresant lige pt...)

Hmm ja, rigtig god pointe. Det skriver jeg mig bag øret til næste gang.
Gravatar #9 - Slettet Bruger [2144784268]
24. feb. 2012 15:09
Sad og tænkte, hvad fanden er en gamer mus? Så kiggede jeg på min mus med Battlefield 2142 tema og tænkte, tror sku' det er en gamer mus. Jeg var af den opfattelse at Logitech G5 bare var minded på svage nørder siden man kan tage vægten ud af den, da nørder er slappe og sætte DPI så højt op at man ikke behøver at bevæge armen.
Gravatar #10 - Mnc
24. feb. 2012 16:09
Forskellig vægt og DPI til forskellige 'opgaver'.

Eks. er det forskelligt om FPS spillere vil have en let, mellem eller tung mus. Nogle spiller bedre med en mus der vejer lidt, og kan give dem lidt stabilitet, mens andre vil have en mus der vejer så lidt som muligt, så de kan vende på en 50-øre når der skydes på dem bagfra, etc.

Personligt foretrækker jeg en let mus til FPS gaming, og en tungere mus til alt andet.

Vægt rammen til min G5 har jeg fyldt med 4,5g vægtene (de andre vægte er 1,7g), som jeg så bruger til desktop og non-fps (mmo f.eks.) spil.

Efterhånden kun TF2 jeg spiller uden vægte i.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login