mboost-dp1

Monkey Island Fan

Gå til bund
Gravatar #1 - Mifan
30. okt. 2003 20:32
Undertegnede og hans kammerat Fynsk har været kreative!
Her er en hyldest til Monkey Island...weeee...

[url=http://www.fynsk.net/fynsk/download/Mifan&Fynsk-Monkey_Island.mp3
]http://www.fynsk.net/fynsk/download/Mifan&Fynsk-Monkey_Island.mp3[/url][/url]
Gravatar #2 - Gruesome
30. okt. 2003 21:53
Hvad er det der bliver sagt helt i starten? Kan ikke lige høre det sidste ord :).
Synes selve sangen er lidt rodet, men teksten er ret underholdende :D.

Holder mig nu til den almindelige version alligevel, men tak for linket. Monkey Island er stadig et af de bedste adventure spil der er lavet i "comic" genren.
Gravatar #3 - Mifan
31. okt. 2003 10:02
Den er nu oxo kun lavet for sjov... :)

Jeg siger:
"mmmmm....jeg ønsker mig et pirantens sted" (Et citat fra Peter Pan.)
"Kast Anker"
"Deep in the Caribbean sea"
"An Islan you will see"
Gravatar #4 - TWFH
31. okt. 2003 10:43
#3: Hehe, den er da meget grineren... Eneste kritikpunkt er at jeg ikke hører "argh" en eneste gang, men det kan være det bare er mig der ikke kan høre. Arbejder selv på en heavy-metal-udgave af selvsamme tema, kan være jeg skulle poste et link når vi er færdige :)
...
Gravatar #5 - Ronson ⅍
31. okt. 2003 11:43
Nu spørger jeg lige dumt, har I selv lavet musikken?
Gravatar #6 - Gruesome
31. okt. 2003 13:33

Så har jeg hørt rigtigt, men kunne bare ikke forstå sætninigen :).
Og den er da også sjov og havde den også kørende en del igår =).

Det må du meget gerne! MI themet er totalt god musik efter min mening.
Gravatar #7 - TWFH
31. okt. 2003 14:29
#5: Det lyder måske ikke sådan (skal ikke opfattes nedsættende)? Vi snakker to minutter med en mikrofon, en tur i CoolEdit og så i gang med enten CuBase, Logic eller noget lignende. MI-temaet er ikke specielt avanceret...

Jeg ønsker mig også tit i piratens sted, man vænner sig til smagen af rom efter et par dage
...
Gravatar #8 - Gruesome
31. okt. 2003 14:50

Det er egentligt underligt det er grog de drikker i spillet er det ikke? Jeg mener det lyder ikke særligt pirat-agtigt med kanel og sukker :).
Gravatar #9 - TWFH
31. okt. 2003 15:01
#8: Og batterisyre - men kun for smagen...
Havde engang opskriften på "real" grog - skal se om jeg kan grave den frem, så skal den da postes...
...
Gravatar #10 - Gruesome
31. okt. 2003 15:11
"Grog is a secret mixture, which contains one or more of the following:

kerosene

propylene glycol

artificial sweeteners

sulphuric acid

rum

acetone

red dye no.2

scumm

axle grease

battery acid

and/or pepperoni"

Fra denne side... Så må vi se om du finder noget der også kan drikkes uden ma dør af det :).
Gravatar #11 - TWFH
31. okt. 2003 15:11
Hehe, et skud rom, et teskefuld sukker, en stang kanel, limesaft og så kogende vand til kanten...
Sjovt nok navngives grog efter verdenshjørner og hvor meget rom og vand der er i... En nord-nord-vest er f.eks. to dele rom til en del vand. En stik nord er kun rom, stik vest er kun vand. Næste gang jeg er i byen skal jeg dæleme have mig en stik nord! Argh!
Edit: Efter at have gravet yderligere i sagen viser det sig at kanel ikke var en del af den oprindelige opskrift... My bad!
...
Gravatar #12 - Ronson ⅍
31. okt. 2003 16:08
#7: Jeg var bare i tvivl :)

Hvis I skulle få lyst, så er I velkomne til at lave musik til en video nemlig.. Gerne i samme stil :)

Det er til en Butiksguiden-video. Vi mangler som regel 2-3 min musik til rulleteksterne. Det er godt nok kun amatørvideo, men jeg går op i at redigere det ordentligt, lave fed grafik osv :)
Gravatar #13 - funkymonkey
31. okt. 2003 17:30
Jeg var/er selv ret vild med Monkey Island spillene, så det er både rart og overraskende at høre noget fanart, Iøvrigt var spil såsom Grim Famdango også ret underholdende.

Var jeg forresten den eneste der sad og håbede på en lille skjult refference til Monkey Island under filmen Pirates of the Carribean?
de har jo trods alt den samme inspirationskilde
Gravatar #14 - Gruesome
31. okt. 2003 18:09

Jeg synes der var en del ting der i det mindste mindede om. Ghost pirates for eksempel, og så den med hunden og kødbenet :).
Gravatar #15 - Plimm3r
1. nov. 2003 01:41

Vi får vel og se om en anden af deres klassikere kan holde til en 2'er snart.

[Jeg er en gamer lamer, indsæt noget kode for mig. :)]http://www.lucasarts.com/products/freelancepolice/
Gravatar #16 - TWFH
1. nov. 2003 09:56
#14: Ja, den lagde jeg også mærke til. Gode, gamle Walt - "He'll chew your leg clean off" eller hvad vagten nu siger - der er vist et gammelt spil der skal støves af...

#15: Ja, det er ikke så længe siden de skrottede Full Throttle 2, næsten uden et ord, og der var de da efter sigende nået temmeligt langt med.
Kender forresten godt den med ikke at kunne huske/kende et tag :)
Gravatar #17 - Gruesome
24. feb. 2004 11:42
#Mifan

Kan vi ikke få et nyt link til sangen? :)
Gravatar #18 - Mifan
2. mar. 2004 09:34
#17 det virker skam stadig! :)
Gravatar #19 - Gruesome
2. mar. 2004 11:49

Det gjorde det ikke da jeg skrev. Der var kontakt til serveren, men så heller ikke så meget mere... Men henter den da nu og gemmer den et sikkert sted :).

Genial sang.
Gravatar #20 - Mifan
2. mar. 2004 14:04
hehe...takker! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login