mboost-dp1

Mozilla Firefox 1.0 Release Komsammen i Danmark

Gå til bund
Gravatar #1 - gemal
4. nov. 2004 11:24
For at fejre frigivelsen af Mozilla Firefox 1.0 holdes der en lille release komsammen kaldet Firefox 1.0 - Danish Dynamite

Den afholdes:
19 november 2004 kl 16.00 på

Ølbaren
http://oelbaren.dk/
Elmegade 2
2200 København N

Du vil her have mulighed for at møde nogle af de mange andre som bruger Mozilla Firefox og måske også et par af dem der er med til at udvikle Mozilla.

Du kan tilmelde dig her:
http://www.openforce.at/mozparty2/?party=337
Gravatar #2 - Kisbye
5. nov. 2004 09:22
Hvorfor afholdes det d. 19?
Frigives version 1.0 ikke den 9 november?
Gravatar #3 - gemal
5. nov. 2004 09:52
Det er korrekt at Firefox udkommer den 9 november men vi har valgt først af afholde det de 19 november, dels fordi det var den dato der blev foreslået på sitet og dels ville det give og et par dage ekstra til at forberede os. Måske nogle CD'er eller lign
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
5. nov. 2004 11:04
Uhh, nørdet og med øl. Gotta love it!

Bare trist at jeg bor langt væk :(
Gravatar #5 - buch
5. nov. 2004 23:35
hva med lige at lave noget i aalborg området og hvis i laver det så husk lige ølne
Gravatar #6 - garfield
7. nov. 2004 12:58
Jeg er frisk på noget i Aalborg ;-)
Gravatar #7 - sKIDROw
7. nov. 2004 13:17
Hvorfor arrangere i jyder så ikke også et arrangement?.
Det burde vel være overkommeligt hvis der er tilstrækkeligt af jer?... :)
Gravatar #8 - buch
7. nov. 2004 14:49
fordi folkene bag firefox skal stå for det!
Gravatar #9 - sKIDROw
7. nov. 2004 14:54

Ohhh?...
Den var værre.
Så må i jo lokke dem med et eller andet... hehe
Gravatar #10 - amokk
7. nov. 2004 16:23
utroligt at jyder altid brokker sig på den måde når de bliver "snydt" for et arrangement fordi det er i KBH. området...

hvor mange sjællændere hørte vi tude over Midt Datas messe i Viborg eller hvor det nu var?

Hvis der kun er planer om at arrangere ét party i DK, er det vel ikke underligt at det arrangeres der hvor der er flest mennesker - og hvor koncentrationen af potentielt interesserede er højest
Gravatar #11 - buch
7. nov. 2004 16:29
vi føler os ikke "snydt" det var bare et foreslag for at kunne fortælle folk i nordjylland hvad firefox er!
Gravatar #12 - Deternal
7. nov. 2004 16:45
ja, for de ser jo ikke tv og læser ikke aviser i jylland, derovre kommer nyheder kun rundt med jungletrommerne....
Gravatar #13 - hundeboll
7. nov. 2004 18:53
#12 Deternal:
Nemlig... Mit internet er også kun 2kbit/s, da vi bruger TCP/IP via bongotrommer

Men til gengæld har vi også en død Unix User Group i Aarhus. Ta' den! :)
Gravatar #14 - west
7. nov. 2004 19:26
#12 - 2kb/s ??

Fuck me, er det en Danny Carey du har som interface ??? :D

Edit: Okay, kun 2 trommer i hver ende, saa det er nok naermere en semi-syg doeds-metaller ...
Gravatar #15 - The-Lone-Gunman
7. nov. 2004 21:06
Jeg ville gerne være med til at stå for noget i Århus :)

Men det er dog nok med lidt for kort tid. Ellers kan vi da bare kigge ind på Sherlock Holmes Pub en fredag, jeg er der sikkert anyways :)
Gravatar #16 - The-Lone-Gunman
9. nov. 2004 20:38
Så kom der også en i Århus!!!!

Se her: http://www.openforce.at/mozparty2/?party=438

Tilmeld jer, så kan vi se hvor mange vi bliver. Jeg regner helt sikkert med at komme.

Det sker på Under Masken, som de fleste Århus-folk sikkert kender. Til dem der ikke gør, så kan jeg sige at den ligger ca. 100 meter fra domkirken, på storetorv, altså i midten af byen.

De har også et utrolig godt udvalg af forskellige special øl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login