mboost-dp1

Musiksmag ?

Gå til bund
Gravatar #51 - Kadann
4. aug. 2003 11:23
Jeg hører mere eller mindre det hele, fra klassisk til dødsmetal og lidt hårdere end det.

Rent faktisk er min musiksmag blevet en del bredere med tiden, og i dag kan jeg rent faktisk se det gode i nogle enkelte pop-numre, selvom jeg stadig ikke er den store fan af top XX musik.

Dog vil jeg da sige, med nogle få undtagelser, at alle generer har et eller andet at byde på.

Mine favoritter ligger dog mest i den hårde ende stadigvæk.. altså metal i næsten alle former og hård rock. Jeg er stadig stor fan af Nirvana, til trods for at jeg mener at opsamlingsskiven med det før ikke-udgivet nummer var lidt at kneppe deres fans i røven.

#45 -

Enig mht. numetal, det er sgu en ret patetisk genre, med fyre der prøver at se hårde ud, men i virkeligheden ligner 14/15-årige knægte med tattoos og piercinger.
Gravatar #52 - DerMann
4. aug. 2003 15:00
Det er vel lidt forskelligt... næsten alle genrer, men det jeg hører mest for tiden er nok: Muse, Kashmir, Metallica, Mew, KoRn og sidst men ikke mindst Mellophone...

Deromkring med lidt forbehold... Kommer meget an på humøret...
Gravatar #53 - SaD
8. aug. 2003 00:49
Sejt! 3 af jer nævner Mellophone; sådan!

SaD - den stolte trommesla'r i Mellophone :)
#54 - 15. sep. 2003 21:10
Først en liste over de af mine yndlings-bands som jeg har haft fornøjelse af at se Live :)
Coldplay, Metallica, Kashmir, Red Warszava, Massive Attack, Blur, Iron Maiden, Rolling Stones, Malk de Koijn... Der er vist lidt flere men de er lige glemt =op
Ellers lytter jeg til en del HipHop som f.eks. Mobb Deep, Wutang Clan, Dead Prez, Erykah Badu. Og en smule Rock og Techno
Alt i Alt en bred musik smag :P
#55 - 31. dec. 2003 22:32
For tiden hører jeg mest ehm death metal og grindcore? Og nogt trash og sån..Men er sgu bange for at blive rakket ned på min mening om hva der er hvad men hva fanden..mine yndlings bands eller hva fuck:

A Perfect Circle (ik ligefrem hårdt?)
Opeth
Metallica
In Flames
Clawfinger
Katatonia
Sepultura
Morbid Angel
Rage Against The Machine
Red Hot Chili Peppers
Nirvana
Ministry
Deftones (syns i sikkert ik om?)
Soulfly

Og så alt hva jeg har bare få numre af på compen eller cd'er med (de forrige bands er inkluderet..en gammel liste til nogt andet)

Anthrax
A Perfect Circle
Candlemass
Celtic Frost
Children of Bodom
Chimaira
Clawfinger
Cradle of Filth
Cranberries, the
Cypress Hill
Deftones
Disturbed
Dimmu Borgir
Dizzy Mizz Lizzy
Drowning Pool
Faith No More
Fear Factory
H.I.M.
Ill Niño
Immortal
Incubus
In Flames
Insane Clown Posse
Katatonia
Kittie
Koяn
Limp Bizkit
Linkin Park
Louis Armstrong (lol..jazz)
Megadeth
Meshuggah
Metallica
Ministry
Mnemic
Morbid Angel
Murderdolls
Muse
Napalm Death
New Order (Hm lol..disco)
Nightwish
Nirvana
Opeth
Orgy
Otep
Papa Roach
P.O.D
Puddle of Mud
Rage Against The Machine
Rammstein
Red Hot Chili Peppers
Red Warszawa
Sepultura
Slayer
Soulfly
Staind
Static-X
Suspekt
Twiztid
Vines, the

Så ka i jo hygge jer med at rakke min musiksmag ned? Lol
Gravatar #56 - The-Lone-Gunman
1. jan. 2004 23:56

Nu da du bare skal flames lidt... ;)

Red Hot Chili Peppers, så bliver det ikke mere death metal end det :D
Gravatar #57 - Yasw
3. jan. 2004 21:47
#55 - Ganske fine bands, selvom der er lidt for mange "mainstream"-metal bands til min smag :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login