mboost-dp1

Nazi musik

Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
25. maj 2003 15:23
Hvis man keder sig lidt så kan man jo smutte forbi www.micetrap.net/ og bestille lidt nazi musik.

Kunne være der var nogen der fandt det interessant....
Gravatar #2 - west
25. maj 2003 15:38
LOL .. er det virkelig lovligt ??

(/me tænker på Yahoo der blev busted for noget Nazi-hejs .. eller var det Frankrig ..)
Gravatar #3 - <3Thinkpads
25. maj 2003 15:45
Se der er nogle plader jeg gerne ville se de reklameret for i tv med ham der discogutten fra Snave!
Gravatar #4 - DerMann
25. maj 2003 17:18
"For your added protection, all packaging is discreet - absolutely no racist symbols or words will appear" - Så er spørgsmålet om folk, der hører sådan noget musik, virkelig har brug for at skjule det!! eller noget... =)
Gravatar #5 - gentox
25. maj 2003 17:57

Der er jo en hel del lande hvor den slags materiale rent faktisk er ulovligt... Så ja, hvis de vil have det er de nok nødt til at skjule det.

Personligt mener jeg at man ikke skal gøre dem den tjeneste at gøre dem ulovlige, for det er det samme som at tage dem alvorligt, og det kan jeg ikke se nogen grund til.

Og jeg vil ikke komme med nogen bemærkninger imod Nazister, udover at jeg mener at det er nogle sørgelige menesker der burde få noget hjælp med deres forskruede meneskesyn.
Gravatar #6 - Yasw
25. maj 2003 18:26
Jeg holder mig nu stadig til ytringsfriheden, og synes ikke at man skal censurere noget bare fordi man synes at deres holdning er langt ude.

Iøvrigt er mange af deres tekster sgu ret sjove, på en eller anden bizar måde. Se bare her:

Browntown burning down
Cities getting sacked, it's coming down
Browntown burning down
Negro in flames rolling on the ground
No longer welcome in our cities 'cause you'll get beat
Extreme White racial violence!
Is what the darkies can expect to meet
Gravatar #7 - Blue.
25. maj 2003 18:51
hehe..
Med sådanne tekster regner de forhåbentligt ikke med at blive taget alvorligt. Men på den anden side er de da i det mindste indforstået med hvad deres holdning indebærer:
"Extreme White racial violence"
Gravatar #8 - DerMann
25. maj 2003 19:25
Er det egentlig ikke forbudt i Danmark?? Er det ikke forbudt at distribuere racistisk materiale af en hver slags? Når det er ulovligt at udfolde sig racistisk i eksempelvis medierne kunne man da forestille sig at denne form også er det.

Men det er jo i Danmark. Der hvor den internetside er registreret er det jo sikkert ikke =)
Gravatar #9 - Yasw
25. maj 2003 19:30
#8 - Er ikke helt sikker, men tror kun det er når man retter det mod enkelte personer eller direkte laver trusler.
Mener godt man fx må sige at man hader alle dem fra tyrkiet, men derimod ikke må sige at man vil slå dem alle ihjel, for så vil det blive opfattet som en trussel.

Men hæng mig ikke op det.
Nynazisterne i Danmark fx får da ikke problemer for deres holdninger eller demonstrationer, mener jeg da.
Gravatar #10 - west
25. maj 2003 19:57
Øv ... ingen hate-mail a la Stickdeath, Maddox eller Bonsai Kitten.

De er ellers for fede at stene over :]

Anyways, i deres disclaimer dækker de sig med et par Freedom of Speech paragraffer. Så den skulle være god nok ... eller dårlig om man vil.
Gravatar #11 - amokk
25. maj 2003 21:21
hehe troede sgu ik der var nogle nazier der var kompetente nok til at lave sig en webshop?

men tja bare se på den her side
Gravatar #12 - nihil
26. maj 2003 01:51
LOL, de har godt nok nogle sjove ting imellem 'Limited Hitler Repress'.

Mange af navnene minder mistænkeligt meget om etablerede neofolk og experimental navne (som IKKE er nazister!)
Gravatar #13 - <3Thinkpads
31. maj 2003 13:08
#12:
Ja det er rigtig.. Mente også jeg så reklamer for "Race War - The White Race Will Prevail" på MTV i går...;D
Gravatar #14 - amokk
31. maj 2003 16:33
#13 af alle steder, så på MTV? nej vel!
Gravatar #15 - <3Thinkpads
31. maj 2003 17:18
#14:
MTV er da meget åben overfor nye kunstere og band af alternativ afstamning... eller...
Gravatar #16 - sKIDROw
31. maj 2003 18:50
Jeg brækker mig over facister, pædofile, racister, kopister, satcrackere og andre kriminelle, som råber op om ytringsfriheden i forbindelse med deres gerninger.
Det var IKKE grunden til at vi indlemrede yntringsfrihed i vores grundlov!!!
Frihed er en god ting, men ikke når den er til gene eller fare for andre mennesker!
Gravatar #17 - DiZaster
31. maj 2003 18:57
He He "Rent a negro". Ja hvorfor ikke :-) Men apropo musikken, så er "Johnny Rebel" Alias "David Allen Coe" altid sjov at høre. Det er redneck musik så det gør noget :-)
Gravatar #18 - amokk
1. jun. 2003 02:54
#16 hvorfor var det så?

jeg kan da netop se at det er pga. at bizarre typer som disse også kan få en retfærdig behandling...
Gravatar #19 - Ronson ⅍
1. jun. 2003 06:24
#9: Man må da have alle de holdninger man vil, man må f.eks. bare ikke sige at tyrkere er dårlige mennesker, eller noget i den rening. Mener jeg da.
Gravatar #20 - sKIDROw
1. jun. 2003 07:16
#18 Amokk

"hvorfor var det så?"

Mig bekendt som en del af vores demokrati, religionsfrihed og lignende.

"jeg kan da netop se at det er pga. at bizarre typer som disse også kan få en retfærdig behandling..."

Nu er der jo en grunde til at vi både har yntringsfriheden, og alskens love der kompencere for den.
Love omkring ting som f.eks racisme og injurier/bagvaskelse/æreskrænkelse.
Som jeg skrev:
Frihed er en god ting, men ikke hvis den er til gene eller fare for andre mennesker.
Visse afstumpede elementer i Dansk folkeparti, og fremskrindtspartiet, har det tvivlsomme ære af at gøre lovene om racisme og injurier/bagvaskelse/æreskrænkelse højaktuelle.. ;)
#21 - 28. jan. 2004 01:07
jeg vil sige til den danske befolkning at nazi musik er en god ting til jage den sorte race ud af danmark på og min beste hjemmeside er www.dnsb.info
prøv også at hør den danske stemme tlf 43909831
DANMARK FOR DANSKERNE!!
Gravatar #22 - sKIDROw
28. jan. 2004 08:27

Hehe
Man skal ikke have fulgt meget med i historietimerne, for at vide at det er pis og papir det der.
Klart jeg gider bruge min tid på en forening der kæmper for, at afskaffe ytringsfrihed, demokrati og køre hetz mod alle der ikke lige passer ind...
Gravatar #23 - TWFH
28. jan. 2004 09:50
#22: Nu ved jeg ikke hvor alvorligt de mener deres principprogram, men borset fra det med racerenheden, og nogle andre lettere ekstreme sysnspunkter, virker det nogenlunde spiseligt.

Første afsnit af artikel 10:
"Vi vil skabe et Danmark, som regeres af landets bedste og dygtigste borgere, udvalgt ud fra deres indsigt og intelligens — ikke af uduelige og opportunistiske middelmådigheder, som tilfældigheder og intriger i sammenspiste politiske vælgerforeninger skyller ind i landets lovgivende forsamling, hvor de bestemmer nationens skæbne i anliggender, de ikke har det ringeste kendskab til. Landet må og skal styres af kompetente, ansvarsbevidste mennesker — ikke af bundskrab, som ingen privat virksomhed ville drømme om at lade komme i nærheden af vigtige beslutningsprocesser."
Den synes jeg for eksempel er fornuftig.
Gravatar #24 - <3Thinkpads
28. jan. 2004 14:43
#23:
Enig, problemet ville bare være hvis man fik den slags mennesker til magten ville de helt sikker ikke vælge folk efter deres "indsigt og intelligens" men udfra om de står i som medlem i DNSB..
Gravatar #25 - sKIDROw
28. jan. 2004 16:03

Måske hvis din egen mening ikke er så vigtig.. ;)
Den ville du skulle lære at holde for dig delv... ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login