mboost-dp1
Need: Bærbar til under 6k
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det lyder som om jeg vil købe en brugt, men det er desværre ikke tilfældet. Jeg skal bruge en ny arbejdsbærbar, men hvis den kan trække bare en lille smule spil samtidig ville det være great.
Jeg har bare aldrig været særlig stærk til hardware specifikationer og især ikke mobile grafikkort. Jeg skal bruge en til under 6000. Ikke en krone over. Jeg sidder selv og leder selvfølgelig, men hvis der lige er en af jer der har set et godt tilbud eller lign, ville det være lækkert med et par forslag.
Størrelse generer mig ikke. Slæber dagligt rundt på en 15" og gerne større end det.
Jeg har bare aldrig været særlig stærk til hardware specifikationer og især ikke mobile grafikkort. Jeg skal bruge en til under 6000. Ikke en krone over. Jeg sidder selv og leder selvfølgelig, men hvis der lige er en af jer der har set et godt tilbud eller lign, ville det være lækkert med et par forslag.
Størrelse generer mig ikke. Slæber dagligt rundt på en 15" og gerne større end det.
Asus X73SV
Virker umiddelbart som en fin løsning til pengene. Nogen der har erfaring med ASUS? Jeg synes at mindes om noget brok over deres bærbarer.
Virker umiddelbart som en fin løsning til pengene. Nogen der har erfaring med ASUS? Jeg synes at mindes om noget brok over deres bærbarer.
Smiley (4) skrev:#3
Og den er ikke på lager før september :)
Hvis du kan vente en måned, så er der bedre processor og mere arbejdshukommelse i den, som fjols foreslår. Jeg har selv bestilt den.
Asus har ry for en lidt-over-middel-byggekvalitet, men min erfaring (ikke personlig, men blandt venner) er, at Asus laver god kvalitet. Ud af de 8-9 Asus-maskiner mine venner har ejet, har kun en enkelt været til reparation - efter min ven blev kørt ned på vej til skole :)
Der var også en nyhed i 2009 om at Asus lavede de computere med færrest problemer. Mon ikke det betyder deres kvalitet er over middel endnu :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.