mboost-dp1

Nem deling af billeder?

Gå til bund
Gravatar #1 - Ju9or
3. mar. 2009 09:22
Hey alle
Jeg er lige kommet hjem fra en super fed ski ferie. Både min egen telefon og eget kamera, men også de andres er fulde af billeder som vi skal ha' delt på en eller anden måde.

Jeg har kigget lidt på diverse site's på nettet, men syntes det er for besværligt med de fleste af dem.

Er der nogen af jer der kender et sted hvor vi alle kan uploade til samme foto-album uden at vi alle skal igennem en eller anden registrerings-process (som f.eks. Flickr). Yahoo's "nemme" registreringsprocess tager evigheder. Og når man kun skal bruge det 1 gang?!?!

Det kunne være nice om der kunne oprettes 1 konto hvor vi alle kunne logge ind og så uploade billeder og ikke mindst film til...

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe :o)

På forhånd tak

/J
Gravatar #2 - Spanner
3. mar. 2009 09:30
Gravatar #3 - Ju9or
3. mar. 2009 09:53
Ja - Jeg har kigget på Picasa også. Men den er jo i stil med Yahoo's Flickr hvor du skal have en konto eller registrere dig i lange baner...

En nem registrering havde været i stil med:
Login: Ski-tur
Password: 1234

Og så kan der uploades billeder og film... :o)
Gravatar #4 - apkat
3. mar. 2009 10:28
Ju9or (3) skrev:
Password: 1234

Fuck, du har bare ikke lige afsløret hele internettets master-password?
Gravatar #5 - Ju9or
3. mar. 2009 10:57
Hehe... Sorry :o)
Gravatar #6 - Listesen
3. mar. 2009 11:00
Hvad så med bare at oprette en bruger på fx. picasa, og så dele brugeren med de andre som skal dele billeder?

Så er det problem da vidst løst :)
Gravatar #7 - zin
3. mar. 2009 15:52
Hvis du vil have noget i den stil skal du næsten lave/hoste det selv. Det var det, jeg gjorde med mine billeder. Hvis jeg ønsker kan jeg så sætte password på senere, med nogle tags i Apache. :)
Gravatar #8 - Ju9or
4. mar. 2009 06:25
Jaeh.. Jo. Men nu er sagen jo den at jeg ikke har de nødvendige færdigheder til at lave den slags :o)

Så det bliver desværre nok bare en omgang med Picasa og så opretter jeg en eller anden bruger.

Fandt forresten ud af at man kan e-maile billederne ind til albummet. Det gør det lidt lettere. Så behøver folk ikke oprette sig for at uploade :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login