mboost-dp1

.NET hosting (hjemmesider)

Gå til bund
Gravatar #1 - Vandborg
27. jan. 2012 13:35
Hey u guys!

Jeg har fået til job på mit arbejde at finde et sted, hvor vi kan hoste en af vores sider der er lavet i .NET.

Da jeg ikke har så meget erfaring med sidder lavet i .NET, så kender jeg ikke nogle hosting sider. Da jeg selv kun har brugt PHP indtil videre.

Er der nogen I kan anbefale? Gerne lidt i stil med gigahost, de er rimelig flexible, dog hoster de kun PHP.

Jeg er ikke interesseret i en VPS, da vi helst vil være fri for at skulle opdaterer software etc..
Gravatar #2 - freesoft
27. jan. 2012 13:53
På min tidligere arbejde købte jeg et enkel hotel ved http://www.aspnethotel.dk/ og det virkede fint og god support.
Kender dog ikke meget til .NET osv kunden stod selv for hjemmesiden der på.
Gravatar #3 - Vandborg
27. jan. 2012 14:41
Har kigget lidt på den nu.

Nogen der kender et sted, hvor der er fri trafik. Fordi vi rammer næsten loftet på premium på den der. Vi har et sted i mellem 30-40.000 besøgende i måneden. :)
Gravatar #4 - paradise_lost
27. jan. 2012 14:58
Jeg bruger selv www.unoeuro.com men jeg har ikke så mange besøgende.
Gravatar #5 - Vandborg
27. jan. 2012 15:26
Kan man selv stå for DNS? Ellers skal man flytte domænet over til dem? :)
Gravatar #6 - arne_v
27. jan. 2012 17:41

Undgå web hoteller som insisterer på at have DNS service for domænet også.

For mange gidsel tagninger.
Gravatar #7 - paradise_lost
27. jan. 2012 18:04
#5 I dont know :)
Gravatar #8 - Lusk
27. jan. 2012 18:16
Jeg har selv benyttet azero.dk og dandomain.dk til hosting af. NET sites, og begge kan klart anbefales.

De har begg e fri trafik, men vær obs på der er betingelser for det, såsom det ikke må bruges til fildeling
Gravatar #9 - amplificator
27. jan. 2012 19:08
freesoft (2) skrev:
På min tidligere arbejde købte jeg et enkel hotel ved http://www.aspnethotel.dk/ og det virkede fint og god support.
Kender dog ikke meget til .NET osv kunden stod selv for hjemmesiden der på.

Skriv til dem angående trafillen. Jeg kender manden bag selskabet. Han har styr på tingene og giver fantastisk support, så i kan sikkert finde ud af noget med trafikken :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login