mboost-dp1
Newz.dk Look-alikes!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nogen der har set nogen stars look-alikes her på newz.dk som de vil dele?
Jeg lægger ud:
Dreadnought
- Ligner: Kain - C&C
CableCat
- Ligner: Jonathan Schwartz - Sun Microsystems
Windcape
- Ligner: Linus Torvalds
- Ligner: terracide - som jeg husker hans sidste profil-billede med hans toupé på hovedet
Jeg lægger ud:
Dreadnought
- Ligner: Kain - C&C
CableCat
- Ligner: Jonathan Schwartz - Sun Microsystems
Windcape
- Ligner: terracide - som jeg husker hans sidste profil-billede med hans toupé på hovedet
Indrøm det nu bare, hele formålet med tråden var at lave denne (fantastiske) sammenligning.CosmicCorruption (1) skrev:Windcape
Du var ikke med på no wank week eller?onetreehell (5) skrev:I don't get it.
Lingus er ikke til at finde, da hans billede er "A young man with curlers at home on West 20th Street, N.Y.C." fra 1966.
http://img256.imageshack.us/img256/7024/curlers437...
http://img256.imageshack.us/img256/7024/curlers437...
Jeg har fået at vide jeg ligner.
Peter lundin af en "tidligere" kollega.. Gad vide hvad der egentlig skete med hende?
Johnny Deep af min frisør.. Han klipper mig dog stadig.
Samt ham der Rock gutten der spillede helt vildt godt den dag nede på Train, jeg blev ihvertfald takket for en god aften. *No clue hvem jeg lignende.
Peter lundin af en "tidligere" kollega.. Gad vide hvad der egentlig skete med hende?
Johnny Deep af min frisør.. Han klipper mig dog stadig.
Samt ham der Rock gutten der spillede helt vildt godt den dag nede på Train, jeg blev ihvertfald takket for en god aften. *No clue hvem jeg lignende.
Alrekr (16) skrev:Jeg har fået at vide, at jeg ligner Rasmus Bjerg. Lidt nitten, egentlig, når jeg ikke finder ham sjov.. Min avatar ligner så en brysk middelaldermand.
Du har lederhosen på.
markjensen (18) skrev:Survy Lobster og McKay.
Og så vil jeg gerne have fundet en anden til mig end den homo-Jon :(
Spiller du da ikke på det hold ?
Mort (19) skrev:markjensen (18) skrev:Survy Lobster og McKay.
Og så vil jeg gerne have fundet en anden til mig end den homo-Jon :(
Spiller du da ikke på det hold ?
Bare fordi man spiller på det samme hold som Birthe Rønn Hornbech, ønsker man vel heller ikke at blive sammenlignet med det, der mest af alt kan beskrives som Jabba the Hut.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.