mboost-dp1

Newz.dk på Chart.dk... :)

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
14. jul. 2003 09:51
Prøv at prøv at trykke på det lille C nederst på siden, det er ellers lidt af en placering vi har.. ;)
Med IT-avisen på en sløv anden plads.. :P
Way to go!.. :)
Gravatar #2 - west
14. jul. 2003 10:01
Det er mig der sidder og reloader .... ;)
Gravatar #3 - <3Thinkpads
14. jul. 2003 10:26
#2:
Måske skulle du prøve det der hedder Liv v1.0.. Prøvede det i BETA og det var sq for buggy:)
Gravatar #4 - west
14. jul. 2003 10:55
#3 - En gang i mellem i weekender kan jeg finde på det ,, jeg er faktisk lidt stolt over at det er lykkedes mig at begrænse det, da det meget let går hen og bliver vanedannende 8)
Gravatar #5 - MadMartigan
14. jul. 2003 11:00
Hvor er Tweak og Tweakup i det sammenhæng???
Gravatar #6 - <3Thinkpads
14. jul. 2003 11:32
#4:
Kender det alt for godt, i starten er det bare noget man prøver i weekenderne men tilsidst ender det med at blive hver dag. Tilsidst har man en mobiltelefon hvor folk faktisk ringer til.. Jeg kom dog hurtig ud af det, og den slags begynder jeg ikke på igen... ;)
Gravatar #7 - martinussen
14. jul. 2003 12:49
#2 Er det ikke noget med at chart.dk har begrænset sådan at du kun kan tælle for en?
Det vil sige det hjælper kun at reloade hele tiden, hvis du samtidigt skifte ip hvergang..! Og det gør du jo nok ikke..!

Men det beviser jo bare at det er fantatisk god side, når der er så mange i gennemsnit hver dag..!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login