mboost-dp1

Nexiuz er gået "guld"..

Gå til bund
Gravatar #1 - guppy
2. jun. 2005 13:05
Min nyhed om det blev slettet uden begrundelse og jeg gidder ikke til at skrive et oplæg igen, så i kan selv læse http://www.linux-gamers.net/modules/news/article.p...

spillet kan køre på Windows og linux ( x86 og x86_64 ) og er gratis (+ alt materialet er GPL )

hyg..

[edit]
nå der kom så et svar her
Med hensyn til spil, så prøver vi at holde os til de store titler, eftersom vi ikke er noget decideret spilsite. De mindre titler lavder vi de dedikerede spilsites om at dække. Det var i øvrigt også begrundelsen for at din nyhed ikke kom på guppy.

så man kan åbenbart godt droppe at komme med spil nyheder om andet end closed source spil der kun kan køre på windows :(
[/edit]
Gravatar #2 - hundeboll
2. jun. 2005 13:53
#1 guppy:
Der har da været nyheder om Doom3, som sagtens kan køre på andet end Windows :)
Gravatar #3 - bugger
2. jun. 2005 14:45
Tak for nyheden. Jeg har kigget på projektet tidligere, nu må jeg lige prøve at se om spillet er en donation værd.
Gravatar #4 - Wolly
2. jun. 2005 15:53
Ser sq ellers meget cool ud... Hvis der er nogen der prøver det, kunne det være fedt men en lille anmeldelse her...
Gravatar #5 - MetZger
4. jun. 2005 19:47
tak for tippet, det ser meget spændende ud.

The purpose of the game is to bring deathmatch back to the basics, with perfect weapon balancing and fast paced action, keeping itself away from the current trend of realistic shooters.

Cool?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login