mboost-dp1
No Wank Week 2011
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (152) skrev:'shit jeg har lyst til at smadre aben'..
Det er vi så nogen der gør
Det slog mig jeg slet ikke har wanket på arbejde i år... GAH
Men det er sku sjovt nok. sidder og tirre mig selv med at kigge på Autumn
http://img.karaoke-lyrics.net/img/artists/11748/au...
Man får LIGE en reaktion fra penis, og så skifter man over til det andet billede og skammer sig.
Man får LIGE en reaktion fra penis, og så skifter man over til det andet billede og skammer sig.
Hvem kan påstå man ikke lige har sneget sig ud og taget en rykker efter man har fået en fræk sms?
Hvad er alternativet? Rende rundt med en kæmpe boner? Jeg har godt nok hæve sænke bord, men stadigtvæk............
Kan det egenligt lugtes hvis man kommer ud på et toilet hvor man lige har wanket?
Hvad er alternativet? Rende rundt med en kæmpe boner? Jeg har godt nok hæve sænke bord, men stadigtvæk............
Kan det egenligt lugtes hvis man kommer ud på et toilet hvor man lige har wanket?
Undersøgelser? :)Caek of Doom (166) skrev:Hvordan fanden ved du det så? O__Ò
Ellers så google "onani på jobbet"..
moveax1ret (167) skrev:
...ja
XorpiZ (160) skrev:Wait, what
Porrefjæset er sådan en slags abe, der hiver sig i kønsdelene, når tanken lige falder ham ind. Han tager sig, efter eget udsagn, også gerne en spiller, når han kører bil.
Caek sagde det bedst:
Caek of Doom (164) skrev:Du er klam. ;)
Onani på arbejde/i skoletiden kan forklare hvorfor drengene på landets handelsskoler stinker langt væk af parfume... Og hvorfor deres hår er så fedtet... og at deres hat kan sidde fast der hvor den sidder... og deres sko skinner så pænt... og deres bukser er hvide... og at de går med halstørklæde... og nu er det så faktisk ved at være rimelig ulækkert -_-
MiniatureZeus (151) skrev:SE! DET ER ELVIS!!
Næh hov! Taler du uden om!
SlettetBruger (163) skrev:Nogengange skal man bare UD med nogen frustrationer når man sidder i en IT afdeling ;)
Det er sguda ikke kun i IT branchen :P
- Det er ikke unormalt at det ene herretoilet på arbejde lugter af sæd og sjov tobak en gang i mellem ...
SlettetBruger (179) skrev:Vi er begge fra Tønder :D
Og indbyggerne i
SlettetBruger (199) skrev:Vi holder det sobert!
hva fan er det for en indstilling at have....
peaches med en hånd oppe i fissen http://www.iseekgirls.com/blog/wp-content/uploads/...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.