mboost-dp1
nogen der kender dette firma?
jeg fik tippet om firmaet ved at modtage en reklame mail fra http://jatak.com/index.jsp (gad vide hvorfor den røg i min spam mappe:) )
#5 store løfter om lønnen?
de skriver at et modul tager ca 40 timer og giver 1000kr, well det er godt nok ikke en timeløn jeg gider arbejde for det er da helt sikker.
Nej hvis du vil lave en nem tudse så find dig et eller andet ufaglært det giver lige under 4x af hvad de lover i timen!
de skriver at et modul tager ca 40 timer og giver 1000kr, well det er godt nok ikke en timeløn jeg gider arbejde for det er da helt sikker.
Nej hvis du vil lave en nem tudse så find dig et eller andet ufaglært det giver lige under 4x af hvad de lover i timen!
#6: Nu er det jo ikke et arbejde i almindelig forstand. Jeg forstår ikke hvordan du sammenligner stå-op-kl-5-og-lav-noget-lort-i-10-timer med 40-timers-tilsyneladende-let-arbejde-som-du-selv-kan-vælge-hvornår-du-vil-lave-og-hvornår-skal-være-færdigt.
Det er da klart lønnen er ekstremt forskellig.
Det er da klart lønnen er ekstremt forskellig.
#8: 40 timers arbejde vil fratage dig 40 timer af din tid, lige meget hvornår du gør det og hvor sjovt det vil være (Jeg tror nu ikke det vil være sjovt at lave, ellers havde de nok skrevet hvad det var).
Hvis du går i skole samtidig så betyder det at du skal bruge alt din fritid på det eller tage weekenden til hjælp. Har du i forvejen arbejde eller får støtte af en slags, vil du nok ikke synes det er pengene værd, da du i forvejen tjener bedre.
Når det er sagt, så kan det da ikke skade at høre mere om det, bare sørg for ikke at betale dem nogen penge eller skrive under på noget som binder dig (Eller gøre nogen som er ulovligt for den sags skyld). Bryder du dig ikke om det du kommer til at lave kan du jo altid springe fra.
Hvis du går i skole samtidig så betyder det at du skal bruge alt din fritid på det eller tage weekenden til hjælp. Har du i forvejen arbejde eller får støtte af en slags, vil du nok ikke synes det er pengene værd, da du i forvejen tjener bedre.
Når det er sagt, så kan det da ikke skade at høre mere om det, bare sørg for ikke at betale dem nogen penge eller skrive under på noget som binder dig (Eller gøre nogen som er ulovligt for den sags skyld). Bryder du dig ikke om det du kommer til at lave kan du jo altid springe fra.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund