mboost-dp1

NSCoder Night i København (opdt) Cocoa Programering

Gå til bund
Gravatar #1 - officerdick
27. maj 2008 09:49
Hej,

/*fandt lige ud af at macnation forumet ikke er synligt fra newz forumet, vil poste det her på tagwall istedet så flere ser det. Mod må gerne slette den gamle post.*/

Jeg er meget intresseret i Cocoa og Mac programmering og er begyndt at lære det så småt, noget jeg godt kunne tænke mig var fællesskab med andre erfarne eller mindre erfarne Cocoa udviklere. Jeg har set at der findes NSCoder night grupper rundt omkring i verden og synes der manglede en i københavn. Det går ud på at mødes med andre mac nørder, og udveksle erfaringer, samt at vise hinadnen hvilke projekter man har gang i. Hvis man ikke har gang i noget projekt kan man måske også finde noget at lave i fællesskab med andre. Jeg ville kunne mødes torsdag aften, meningen er det skal være en gang om ugen, hvor vi mødes på en cafe med gratis trådløst internet. Er der nogen der er friske? eller kender et godt sted at mødes? i så fald svar tilbage på indlæget, og send en mail eller pm til mig. Senere kunne det udvikle sig til en CocoaHeads gruppe, hvor man har gæste talere en gang om måneden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login