mboost-dp1

Ny Aldi Stationær pr. 26.03

Gå til bund
Gravatar #1 - CoCantz
27. mar. 2003 00:05
Så er Aldi igen på banen med deres nye stationære. Der er denne gang tale om en <STRONG>2,6</STRONG> Ghz pentium 4 med <STRONG>512</STRONG> DDR-RAM 333Mhz og <STRONG>120</STRONG> Gb. Der er yderligere kommet både en DVD-afspiller og <STRONG>CD/DVD brænder</STRONG>. På grafiksiden har Aldi/Medion udstyret PC´en med <STRONG>ATI Radion 9600TX</STRONG> og DirectX9. PC´en har også fået 2 ekstra USB-porte, så den nu har 5 (3 for og 2 bag) og der ud over <STRONG>3 Firewire</STRONG> (1 for og 2 bag). Prisen er <STRONG>9.499</STRONG> kr. og kan købes fra i onsdag kl. 09:00
<A href="http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm" target=_blank>http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm</A>

/dette er skrevet på den første af Aldis tilbuds PC´er (købt 4. april 2001) og kører fint med XP og ingen opgraderinger :-)
Gravatar #2 - TWFH
31. mar. 2003 14:08
Jeg må sige... Kudos til ALDI. Hvem har brug for Dell når man kan købe sit Pentium 4-system i det lokale tyske supermarked?
Gravatar #3 - DetVarSoerens
31. mar. 2003 14:23
ALDI er Tysklands største Computer leverandør!
Gravatar #4 - <3Thinkpads
31. mar. 2003 14:30
ALDI er Tysklands største "wanna-be-real-products" leverandør!
Gravatar #5 - TWFH
31. mar. 2003 15:48
#4: Man kan sige hvad man vil, men ingen af de mennesker jeg kender der har købt sådan et ALDI-bæst har haft noget at klage over - det er en gennemgående god maskine (de sidste to var i hvert fald), og hvis det ikke lige var fordi jeg ikke har brug for en ny computer, kunne jeg da godt finde på at slå til... At størstedelen af resten af ALDI's sortiment er af tvivlsom (tysk) kvalitet, og her snakker jeg primært fødevarer, samt at den lokale afdeling ikke fører Coca-Cola er så grunden til at jeg normalt ikke køber ind i ALDI, med mindre jeg skal have et billigt digitalkamera eller en USB-hub... De har sgu' mange mærkelige ting, og det de har er om ikke andet bedre (eller i hvert fald mere interessant), end det Netto kan diske op med.
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
31. mar. 2003 21:18
som jeg siger:

Man kan købe ALT i Aldi, bare ikke i samme uge
Gravatar #7 - <3Thinkpads
31. mar. 2003 21:22
#5:
Du misforstår mig, og med rette, det var nu bare fordi de har såååå meget lort på deres hylder... Det er slet ikke ment som at svine dem til, blot en lille reminder...:) Kunne da også godt selv finde på at købe en..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login