mboost-dp1
Ny nyhedsside
Fra Torsdag den 12/12 2002 vil en ny nyhedsside kunne findes på nettet. Det er Nyheder For Rigtige Nordboere (NFRN) der åbner for brugere, og fungere ved at det er brugerne selv der bringer indholdet, i form af referater, og links, til andre nyhedsformidleres nyheder. NFRN tilbyder derudover et forum, hvor brugerne kan diskutere nyhederne, med hinanden.
Hvis nogen, syntes at dette lyder bekendt, så er det fordi NFRN har newz.dk som forbillede, bare med den forskel at det drejer sig om almene nyheder.
NFRN vil være gratis at bruge, og der vil blive godkendt nyheder på hverdage mellem kl. 10.00 og 17.00.
NFRN kan beklageligvis ikke bringe nyheder fra medlemmer af DDF, da DDF ikke tillader at der linkes til deres medlemmers materiale.
NFRN vil dog forsøge at indgå aftaler med DFF's medlemmer enkeltvis, således at det med tiden bliver muligt at bringe nyheder fra de største danske nyhedsformidlere.
[edit]
http://www.nfrn.dk
[/edit]
Hvis nogen, syntes at dette lyder bekendt, så er det fordi NFRN har newz.dk som forbillede, bare med den forskel at det drejer sig om almene nyheder.
NFRN vil være gratis at bruge, og der vil blive godkendt nyheder på hverdage mellem kl. 10.00 og 17.00.
NFRN kan beklageligvis ikke bringe nyheder fra medlemmer af DDF, da DDF ikke tillader at der linkes til deres medlemmers materiale.
NFRN vil dog forsøge at indgå aftaler med DFF's medlemmer enkeltvis, således at det med tiden bliver muligt at bringe nyheder fra de største danske nyhedsformidlere.
[edit]
http://www.nfrn.dk
[/edit]
Fedt nok :)
Skal nok blive nice .. at kunne snakke lidt "OT" uden at blive flamet ;)
Mangler dog nogle flere sektioner .. eller noget mere opdeling .. eller noget. IMHO.
Btw Burning ... pas nu på med de farver. Blå og rød og grøn er _ikke_ pænt sammen .... :P
Skal nok blive nice .. at kunne snakke lidt "OT" uden at blive flamet ;)
Mangler dog nogle flere sektioner .. eller noget mere opdeling .. eller noget. IMHO.
Btw Burning ... pas nu på med de farver. Blå og rød og grøn er _ikke_ pænt sammen .... :P
OMG NEeeej, ikke animeret gif da :)
Selve designet og opbygningen er nice. Men de logoer du har smasket ind passer ikke heeelt så godt.
Meget godt initaitiv (som jeg ikke kan bruge til noget da jeg bor i vejle *hulk*)
Thumbs Up
Selve designet og opbygningen er nice. Men de logoer du har smasket ind passer ikke heeelt så godt.
Meget godt initaitiv (som jeg ikke kan bruge til noget da jeg bor i vejle *hulk*)
Thumbs Up
Dorh... jeg tænkte nordjylland... er vidst ikke vågnet helt endnu.
Jammen så skal jeg jo ind og melde mig til osv.
Jammen så skal jeg jo ind og melde mig til osv.
west: Det er ikke lige frem den første tåge bommert jeg har lavet her i forummet. Resten må du selv kigge efter, men bliver seføli' lettere når den nye søge funktion kommer (mener jeg da den gør?) ;)
Jeg snakkede med en bruger i går, der heller ikke kunne logge ind.
Efter 45 min, fandt vi endelig problemet. I hele 45 minutter, sad jeg og kunne ikke finde fejlen ;(
Men så viste det sig, at han havde sat IE til IKKE at acceptere cookies!
Hvis den ikke acceptere den skide cookie, så kan du/i ikke logge ind.
Jeg snakkede med en bruger i går, der heller ikke kunne logge ind.
Efter 45 min, fandt vi endelig problemet. I hele 45 minutter, sad jeg og kunne ikke finde fejlen ;(
Men så viste det sig, at han havde sat IE til IKKE at acceptere cookies!
Hvis den ikke acceptere den skide cookie, så kan du/i ikke logge ind.
"Jeg vil da ønske dig held og lykke med siden, men fuck det logo er grimt :-)))"
"Jeg tror oxo lige jeg venter til mine øjne ikke løber i vand med at checke den side mere ud."
Jeg har lige fjernet de logoer ;)
"Jeg tror oxo lige jeg venter til mine øjne ikke løber i vand med at checke den side mere ud."
Jeg har lige fjernet de logoer ;)
#11 Gruesome
Tror den søgefunktion kan blive en grum satan. For så bliver det nemt lige at hente en persons bommerter ind på en anden tråd, og konfrontere ham/hende med dem.
Skal nok blive sjovt :-)
På den anden side. hvis man har 1000+ indlæg gider folk sq nok ikke lige glo dem igennem he he...
Tror den søgefunktion kan blive en grum satan. For så bliver det nemt lige at hente en persons bommerter ind på en anden tråd, og konfrontere ham/hende med dem.
Skal nok blive sjovt :-)
På den anden side. hvis man har 1000+ indlæg gider folk sq nok ikke lige glo dem igennem he he...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund