mboost-dp1
Ny opdagelse indenfor elektronikken(no wait)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg fandt for 2 minutter siden ud af at hvis man klikker på "mellemrum/space" kommer ned i bunden af siden :O
I hvertfald i firefox!
Kom nu ikke og sig i vidste det i forvejen
I hvertfald i firefox!
Kom nu ikke og sig i vidste det i forvejen
Ejj det var satme lækkert, ikke flere akavede bevægelser til "End" knappen, hvor man enten skulle slippe musen eller lave en forkert/ukomfortabel bevægelse med venstre hånd.
Må jeg foreslå i tager et kig på Firefox's og jeres styresystems genvejstaster, det gør livet noget lettere.
btw. det fører ikke en "til nederst" hvis det er en side med billeder skifter den vist til det næste, desuden har firefox den skide nice feature som jeg bruger at hvis man oppe i selve search baren skriver fx. "google storekanoner" så googler den store kanoner, så kan du fx skrive "movia 300s" så går den ind på movia, og finder busplanen for 300s, det er jo så genialt ;)
Jeg mindes da min mor skiftede til Windows XP.
Jeg har i årevis uden held forsøgt at forklare hende, at man ikke behøver dobbelt-klikke i startmenuen (i Windows 98).
Hendes første kommentar til Windows XP efter at have brugt det i et par dage, var at det er da smart at man endelig ikke behøver at DOBBELT-klikke i startmenuen. :-/
Jeg har i årevis uden held forsøgt at forklare hende, at man ikke behøver dobbelt-klikke i startmenuen (i Windows 98).
Hendes første kommentar til Windows XP efter at have brugt det i et par dage, var at det er da smart at man endelig ikke behøver at DOBBELT-klikke i startmenuen. :-/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.