mboost-dp1
Nyhed til Mozilla firefox brugere
Version .9 skulle være på trapperne, hvis dette skulle have nogles interesse, som ikke selv har opdaget dette.
Link
mozillazine forum
Link
mozillazine forum
Lækkert. Så må vi håbe de tager folks råd og releaser via Bittorrent til at starte med for at mindske presset.
Det tror jeg desværre ikke. Det er en af ulemperne ved de tidlige Firefox releases. Efter 1.0 skulle de gerne have lavet "Profile" systemet bagud kombatibelt. Det skal siges jeg selv har prøvet at opdatere hvor der ikke var de store problemer (men har også prøvet det modsatte).
Jeg er ikke helt sikker i min sag, men det burde da være til at finde ud af på deres forum eller lignende.
Det tror jeg desværre ikke. Det er en af ulemperne ved de tidlige Firefox releases. Efter 1.0 skulle de gerne have lavet "Profile" systemet bagud kombatibelt. Det skal siges jeg selv har prøvet at opdatere hvor der ikke var de store problemer (men har også prøvet det modsatte).
Jeg er ikke helt sikker i min sag, men det burde da være til at finde ud af på deres forum eller lignende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund