mboost-dp1

Nyheder på SortHumor.tk

Gå til bund
Gravatar #1 - Skarr
21. jun. 2003 15:36
Så er der atter masser af nye spændende ting på SortHumor.tk.

Se blandt andet vores dejlige film, eller læs om det dejlige inspirerende crew. Eller også kan du jo læse Danmarks nye gossip-blad! Wow for en side. Husk at smide dig en visit af til de opdaterede anmeldelser.

Og så er vi også flyttet til vores helt egen server. Det var kattens.

Tjek det out på the action side: www.sorthumor.tk

Fordi sælen har maling under armene.
Gravatar #2 - <3Thinkpads
21. jun. 2003 15:57
- Som ikke virker?
Gravatar #3 - Skarr
21. jun. 2003 16:07
Hovsa... Nu burde den være oppe at køre. (httpd var ikke på i runlevel 3, jeg skammes).
Gravatar #4 - <3Thinkpads
21. jun. 2003 16:14
Du ligner en tøs?.... Hehe gas med dig...;D
Gravatar #5 - Gruesome
21. jun. 2003 16:37
Hvad betyder 14m. NEON? De hænger rundt omkring i Vejle og jeg har ingen anelse om hvad pokker de skal vise... Meget weird :)
#6 - 21. jun. 2003 17:01
14m NEON = vel 14m NEON
#7 - 22. jun. 2003 11:07
Fed hjemme side
Gravatar #8 - Teis fra FU:EL
22. jun. 2003 15:57
Jeg vil lige sige at denne fantastiske hjemme side mig og skarr har designet kører, på en dell dimension XPS 300 med apache 2.0 server.
bare for at sige det.....hvis nogen skulle være interasseret.
og hvis der er nogen der får lyst, eller sidder der hjemme og skumler på noget god sorthumor er man velkommen til at sende os dejlige webmastere en e-mail på [email protected]
man er også velkommen hvis man nu har et spørgsmål.

Fordi sælen har maling under armene.

Teis fra FU:EL
Gravatar #9 - Xanthia
24. jun. 2003 01:06

hehe ... stavekontrol, det ord har du måske ikke hørt før :)?
Gravatar #10 - hest
24. jun. 2003 15:43
well så syntes jeg personligt min egen "nyhedsportal" er bedre skruet sammen, men det er jo nok bare mig.
Gravatar #11 - damp
24. jun. 2003 23:08
jeg kan ikke komme ind på siden. :*( håber ikke jeg går glip af det helt store men det kan vel ikke være så vigtigt vis de ikke vil lade mig se det. Men jeg synes nu stadigvæk det er lidt frækt ikke at svare, når min browser spørger :) lidt dårlig humor som jeg gør dårliger ved at påpege det. Jeg lover jeg stopper nu.
Gravatar #12 - Skarr
29. jun. 2003 11:57
Vores server er nede lige i oejeblikket, men den kommer helt sikkert til at koere efter sommerferien igen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login