mboost-dp1
Nyt abonnement Hos 3. 69/mrd 1gb data (snart 4gb)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har lige skiftet fra mit 399kr/mdr til 69/mdr (3Small) da det opfylder mine behov
Fra den har du, efter aftale, ændret dit abonnement til 3Small, som koster 69 kr./md.
3Small indeholder:
• 1GB dataforbrug (hastighed 1Mbps) (det bliver snart forøget til 4gb)
• Fri SMS
• Tale til 45 øre/minut (ingen opkaldsafgift)
• MMS: 2 kr./stk.
Dette abonnement kan ikke findes på deres hjemmeside, men hvis der er nogen der ønsker at skifte til det, skal i bare sige (nede i jeres nærmeste 3 butik) at i overvejer at skift til Oister.
Hvis i har fundet andre bedre tilbud, så smid gerne et link
Jeg arbejder ikke for 3 og ønsker bare at oplyse om dette "tilbud".
Fra den har du, efter aftale, ændret dit abonnement til 3Small, som koster 69 kr./md.
3Small indeholder:
• 1GB dataforbrug (hastighed 1Mbps) (det bliver snart forøget til 4gb)
• Fri SMS
• MMS: 2 kr./stk.
Dette abonnement kan ikke findes på deres hjemmeside, men hvis der er nogen der ønsker at skifte til det, skal i bare sige (nede i jeres nærmeste 3 butik) at i overvejer at skift til Oister.
Hvis i har fundet andre bedre tilbud, så smid gerne et link
Jeg arbejder ikke for 3 og ønsker bare at oplyse om dette "tilbud".
Jeg tror de har haft det lige siden starten, dog selvfølgelig uden data.
Jeg havde i hvert fald et ligene abb da jeg havde 3 for en del år tilbage, ligeledes også da jeg ville opsige mit almindelige abb..
Jeg havde i hvert fald et ligene abb da jeg havde 3 for en del år tilbage, ligeledes også da jeg ville opsige mit almindelige abb..
3 skrev:• 1GB dataforbrug (hastighed 1Mbps) (det bliver snart forøget til 4gb)
• Fri SMS
• MMS: 2.5 kr./stk. Ifølge anden kilde koster det 2.5kr/stk
Oister skrev:
1GB Data, 4mbps
• Fri SMS
Minut pris: 45øre (ingen opkaldsafgift)
MMS 2,5kr/stk
Begge to til 69kr/md
Så ikke den store forskel..
#7 Er selv lige skiftet fra Oister tilbage til Bibob.
Jeg endte med hver månede at give omkring 10-30 kroner for opkald til telefonsvarer eller 5 sekunders opkald.
Kan godt være at de ikke har opkaldsafgift, men det er stadig 45 øre så snart du kommer igennem.
Og så var jeg generelt ikke imponeret over deres 3G dækning og hastighed.
Jeg endte med hver månede at give omkring 10-30 kroner for opkald til telefonsvarer eller 5 sekunders opkald.
Kan godt være at de ikke har opkaldsafgift, men det er stadig 45 øre så snart du kommer igennem.
DanaKaZ (8) skrev:#7 Er selv lige skiftet fra Oister tilbage til Bibob.
Er Oisters net mærkbart bedre? Jeg er selv kunde hos BiBoB og overvejer samme skift..
#9 Ikke efter mine erfaringer. Jeg har mest været i Kbh og Ribe/Bramming omegn.
Især I Ribe har jeg oplevet store huller hvor den konsekvent går på TDC's net. Hvilket tager et godt stykke tid og kan være ret forstyrrende hvis man sidder og surfer eller lignende.
#10 Ja det var jo også hvad jeg havde forstået, derfor jeg skiftede til Oister, men må sige at jeg har været skuffet.
Især I Ribe har jeg oplevet store huller hvor den konsekvent går på TDC's net. Hvilket tager et godt stykke tid og kan være ret forstyrrende hvis man sidder og surfer eller lignende.
#10 Ja det var jo også hvad jeg havde forstået, derfor jeg skiftede til Oister, men må sige at jeg har været skuffet.
#10 Af erfaring kan telenors net være noget hø.
I disse tider er det slet ikke stabilt, de har fucket så meget op i deres 3G til 4G planlægning.
I disse tider er det slet ikke stabilt, de har fucket så meget op i deres 3G til 4G planlægning.
Wickedmike (12) skrev:#10 Af erfaring kan telenors net være noget hø.
Jeg synes også, at Telenors net det er ret sløvt. Men nu har jeg ikke prøvet andet, så det kan være svært at vurdere.
Så ~ det samme som jeg har ved TDC, men for de 30kr ekstra mit koster får jeg;
+2Mbps hastighed
Fri mms
TDC Play
Dyre minutpris, men gratis til TDC numre
:3
Desværre er det ikke et abonnement man kan købe.
Det er det her;
http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil%20SmsMedia/tdc_smsm...
købt mens de havde en skjult 10GB kampagne, derefter skruet ned til 1gb trafik
+2Mbps hastighed
Fri mms
TDC Play
Dyre minutpris, men gratis til TDC numre
:3
Desværre er det ikke et abonnement man kan købe.
Det er det her;
http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil%20SmsMedia/tdc_smsm...
købt mens de havde en skjult 10GB kampagne, derefter skruet ned til 1gb trafik
SlettetBruger (14) skrev:købt mens de havde en skjult 10GB kampagne, derefter skruet ned til 1gb trafik
Du er undskyldt, mit indlægs relevans for topic er nok minimalt da det ikke er et abonement der kan fås længere xD
Vi bruger i huset BiBoB Mini til vores Desire & Legend, der bliver flittigt brugt.
500mb data (1mbit)
Fri SMS
Fri MMS
1øre i sekundet & ingen opkaldsafgift.
49kr
http://www.bibob.dk/services/ekstra-services/bibob...
500mb data (1mbit)
Fri SMS
Fri MMS
1øre i sekundet & ingen opkaldsafgift.
49kr
http://www.bibob.dk/services/ekstra-services/bibob...
#19 Mange tak.
Jeg har længe søgt efter noget billigere end oister. Ikke at det ikke funkere som det skal men kan bare ikke retfærdig gøre at jeg betaler 79kr/md for data når jeg alligevel altid er i nærheden af wifi..
Hvis nogen skulle finde noget billigere end så må de endelig gerne skrive.
Bemærk min 200-500 mb data skal være med.
Jeg har længe søgt efter noget billigere end oister. Ikke at det ikke funkere som det skal men kan bare ikke retfærdig gøre at jeg betaler 79kr/md for data når jeg alligevel altid er i nærheden af wifi..
Hvis nogen skulle finde noget billigere end så må de endelig gerne skrive.
Bemærk min 200-500 mb data skal være med.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.