mboost-dp1
Nyt svulstigt rock fra Mellophone :)
Hej rødder,
En del af jer gav udtryk for at synes at mit orkester <STRONG>Mellophone</STRONG>, var dingdongdynamolygte fedt - så jeg ville da lige gøre jer opmærksom på at vi just er begyndt at udsende nye numre fra vores nye demo-ting.
Da vi endnu ikke har fået indhentet tilladelse til at bruge vores egen musik på vores egen hjemmeside af KODA (go figure ...) , bliver I nødt til at checke det ud her:
http://www.mellophone.mymusic.dk/
På søndag uploader vi et nyt - so stay tuned :)
Mvh. Søren Madsen - Mellophone
:::::::::::::[ EDIT ] ::::::::::::::
<STRONG>Mandag 7/4-03</STRONG>
Så er der uploadet et nyt nummer - Anna Mae.
Check det ud!!
En del af jer gav udtryk for at synes at mit orkester <STRONG>Mellophone</STRONG>, var dingdongdynamolygte fedt - så jeg ville da lige gøre jer opmærksom på at vi just er begyndt at udsende nye numre fra vores nye demo-ting.
Da vi endnu ikke har fået indhentet tilladelse til at bruge vores egen musik på vores egen hjemmeside af KODA (go figure ...) , bliver I nødt til at checke det ud her:
http://www.mellophone.mymusic.dk/
På søndag uploader vi et nyt - so stay tuned :)
Mvh. Søren Madsen - Mellophone
:::::::::::::[ EDIT ] ::::::::::::::
<STRONG>Mandag 7/4-03</STRONG>
Så er der uploadet et nyt nummer - Anna Mae.
Check det ud!!
Gummiand... altså "Ducktoy" er jo ikke trance... jeg tænker på noget Infected Mushroom agtigt noget...
Men ellers ville det være godt med en sirene, hvis den er god
Gummiand... altså "Ducktoy" er jo ikke trance... jeg tænker på noget Infected Mushroom agtigt noget...
Men ellers ville det være godt med en sirene, hvis den er god
Okay - men så skal vi lige vide om det skal være:
Psytrance
Hard Trance
Melodic Trance
Progressive Trance
Eller bare almindeligt trance?
Det ærgrer mig at der ikke må være en gumminand med ...
Pokkers, tænker jeg - pokkers!
Psytrance
Hard Trance
Melodic Trance
Progressive Trance
Eller bare almindeligt trance?
Det ærgrer mig at der ikke må være en gumminand med ...
Pokkers, tænker jeg - pokkers!
Psychadelic tance er godt...
Men ellers måske den der plastikfrø som er som billede i WIndows XP, man kan bruge det som ikon til en bruger... tror den kan sige lidt den lyd du leder efter
Men ellers måske den der plastikfrø som er som billede i WIndows XP, man kan bruge det som ikon til en bruger... tror den kan sige lidt den lyd du leder efter
Everybody og What If er nogen virkelig gode numre. Mere af den slags, og lykke til. Lyder som i har potentiale.
Dog ikke lige min smag, men derfor kan det jo stadig godt være god musik.
Dog ikke lige min smag, men derfor kan det jo stadig godt være god musik.
Må gi' Yasw ret, "Everybody" og "What if" er helt klart de numre der er bedst. Dem kan jeg nyde i lang tid af gangen ;)
Hehe - det er vildt så stor forskel der er på hvilke af vores numre folk kan lide. Det nummer I ikke bryder jer så meget om (The waltz) er der andre der står helt af overfor - læs anmeldelserne påMyMusic :)
Anyways - VI synes alle numrene er herreblærede :D
@ #15,
Nej - jeg kunne ikke få vores forsanger til at forstå at det ville være fedt at sige "The daaaaark saaaaaaaaajd" på sådan en synthesizer-agtig måde :(
Anyways - VI synes alle numrene er herreblærede :D
@ #15,
Nej - jeg kunne ikke få vores forsanger til at forstå at det ville være fedt at sige "The daaaaark saaaaaaaaajd" på sådan en synthesizer-agtig måde :(
@#18 :
du kunne jo høre vores alle sammes "Lucky Luke" om det er ok med hvordan det lyder i Hypetraxx - The Darkside ;))
en lille sidenote: jeger lidt skuffet over at du ikke har fået fixet siden på mellophone.dk, (den fejl jeg beskrev i tidligere tråd) SHAME on YOU ;))
du kunne jo høre vores alle sammes "Lucky Luke" om det er ok med hvordan det lyder i Hypetraxx - The Darkside ;))
en lille sidenote: jeger lidt skuffet over at du ikke har fået fixet siden på mellophone.dk, (den fejl jeg beskrev i tidligere tråd) SHAME on YOU ;))
#20:
Yderst enig, men hvis man kategorisere Hypertraxx (med The Darkside) som techno - så burde man vidst også revurdere sin opfattelse af techno (ikke The-Lone-Gunman!).
Er selv "til" techno, dvs. undergenrene trance (progressive og hard), gerne krydet med acid - og når man er i byen så går dance (selvom det ikke er techno, nødvendigvis) også an, bare ikke for længe af gangen!
Yderst enig, men hvis man kategorisere Hypertraxx (med The Darkside) som techno - så burde man vidst også revurdere sin opfattelse af techno (ikke The-Lone-Gunman!).
Er selv "til" techno, dvs. undergenrene trance (progressive og hard), gerne krydet med acid - og når man er i byen så går dance (selvom det ikke er techno, nødvendigvis) også an, bare ikke for længe af gangen!
#Acro "hvis man kategorisere Hypertraxx (med The Darkside) som techno - så burde man vidst også revurdere sin opfattelse af techno (ikke The-Lone-Gunman!)."
ROLIG NU!!.. jeg kalder det absolut ikke tecno, det var mere om den måde han synger "the darkside" på , var god nok ;)
ROLIG NU!!.. jeg kalder det absolut ikke tecno, det var mere om den måde han synger "the darkside" på , var god nok ;)
La' mig sige det sådan her:
Hypertraxx - The Darkside, er god og jeg kan godt li' trance...
(btw. meeen Infected Mushroom all the way :)
Hypertraxx - The Darkside, er god og jeg kan godt li' trance...
(btw. meeen Infected Mushroom all the way :)
Kan I komme UD af min rock-tråd med jeres trance-snak! :)
@ NightH,
Jeg har forsøgt at løse det, men IE 5 vil bare ikke fatte z-index - sorry :(
@ NightH,
Jeg har forsøgt at løse det, men IE 5 vil bare ikke fatte z-index - sorry :(
#28 Wuzz:
"Fætter pistolmand: Man kan ikke sige "the lone gunmen"..."
Jo, det kan man sagtens. Man har valgt at sætte dem i flertal. Kan man heller ikke sige "eneboerne", fordi det er flertal? Hvad med "USAs Præsidenter"? Paverne?
At noget er ental forhindrer dig ikke i at sætte det i flertal.
"Fætter pistolmand: Man kan ikke sige "the lone gunmen"..."
Jo, det kan man sagtens. Man har valgt at sætte dem i flertal. Kan man heller ikke sige "eneboerne", fordi det er flertal? Hvad med "USAs Præsidenter"? Paverne?
At noget er ental forhindrer dig ikke i at sætte det i flertal.
@26 SaD : ok det er så ok, det er også kun fordi jeg er for for doven til at få installeret noget andet end IE ;))
@27 "pistolmanden der er eneboer ell. lign." jeg har ikke set X-files siden ca. 2 season, hvor jeg, blandt mange andre, stoppede med at se den pga. at den var blevet "for kedelig". men da du åbenbart er "die hard" fan kan du måske give en kort bemærkning om hvorfor man skulle begynde at se serien igen.
@ 30 jeg er uenig med dig, hvis det skulle være noget så skulle det være "the lonely gunmen" ville jeg mene ,men wtf jeg aner hat om engelsk grammatik. ;)
@27 "pistolmanden der er eneboer ell. lign." jeg har ikke set X-files siden ca. 2 season, hvor jeg, blandt mange andre, stoppede med at se den pga. at den var blevet "for kedelig". men da du åbenbart er "die hard" fan kan du måske give en kort bemærkning om hvorfor man skulle begynde at se serien igen.
@ 30 jeg er uenig med dig, hvis det skulle være noget så skulle det være "the lonely gunmen" ville jeg mene ,men wtf jeg aner hat om engelsk grammatik. ;)
Ja, nu kan det jo næsten være lige meget, der er kun 4 afsnit tilbage...
Men jep, er die hard fan... mine venner ved alt om x-files, selvom de ikke ser det, jeg snakker ikke om andet (måske derfor jeg mangler venner...)
Ja, nu kan det jo næsten være lige meget, der er kun 4 afsnit tilbage...
Men jep, er die hard fan... mine venner ved alt om x-files, selvom de ikke ser det, jeg snakker ikke om andet (måske derfor jeg mangler venner...)
#30: Slag til mig for at skrive noget forkert, men det jeg egentlig mente var: Man kan ikke bruge betegnelsen "lone gunmen" om en gruppe, udtrykket er i den sammenhæng en selvmodsigelse. Der kan sagtens være flere "lone gunmen", men kun hver for sig. Er der to eller flere af dem samlet, kan de ikke være "lone", da der lige pludselig er mere end en .)
"<STRONG>lone</STRONG> adj without companions; [idiom] <STRONG>a lone wolf</STRONG> a person who prefers to be, work, etc alone."
Umiddelbart vil jeg formode at "lone gunman" skal forstås ligeledes, altså er en "lone gunman" en pistolmand der render rundt og skyder folk for sig selv. Der kan ikke være en gruppe af enlige pistolmænd, vel? The Lone Gunmen er, i denne sammenhæng, de tre nørder fra X-Files så vidt jeg har forstået (vidste ikke der ligefrem var lavet en serie). Så giver deres navn jo lige så lidt mening for dem som det gør for taberne i "Airheads".
"<STRONG>lone</STRONG> adj without companions; [idiom] <STRONG>a lone wolf</STRONG> a person who prefers to be, work, etc alone."
Umiddelbart vil jeg formode at "lone gunman" skal forstås ligeledes, altså er en "lone gunman" en pistolmand der render rundt og skyder folk for sig selv. Der kan ikke være en gruppe af enlige pistolmænd, vel? The Lone Gunmen er, i denne sammenhæng, de tre nørder fra X-Files så vidt jeg har forstået (vidste ikke der ligefrem var lavet en serie). Så giver deres navn jo lige så lidt mening for dem som det gør for taberne i "Airheads".
Her er et lille stykke fra sidst i afsnittet "Unusual Suspects" (5x01):
Mr X har The Lone Gunmen stående på deres knæ, og han har Susanne Modeski's pistol mod Byers hoved (en af The Lone Gunmen). Han trykker på aftrækkeren, men den er ikke ladt
<B>Mr X:</B> "Behave yourselves."<B>Byers:</B> "That's it? You're trying to intimidate us. To scare us. So we'll keep quiet."<B>Frohike:</B> "Byers, I swear to god I'll shoot you myself."<B>Byers:</B> "It's all true what Susanne said about you people, isn't it? About John F Kennedy, Dallas?<B>Mr X:</B> "I heard it was a lone gunman."
---
ved ikke hvor meget du kan få ud af det som en "ikke believer"...
---
btw. var jeg den eneste der græd i Tirsdags da Chris Carter dræbte The Lone Gunmen :'(
R.I.P. TLG
---
btw. hmm... sorry SaD, men når noget kommer til at handle om x-files glemmer jeg topic...
Her er et lille stykke fra sidst i afsnittet "Unusual Suspects" (5x01):
Mr X har The Lone Gunmen stående på deres knæ, og han har Susanne Modeski's pistol mod Byers hoved (en af The Lone Gunmen). Han trykker på aftrækkeren, men den er ikke ladt
<B>Mr X:</B> "Behave yourselves."<B>Byers:</B> "That's it? You're trying to intimidate us. To scare us. So we'll keep quiet."<B>Frohike:</B> "Byers, I swear to god I'll shoot you myself."<B>Byers:</B> "It's all true what Susanne said about you people, isn't it? About John F Kennedy, Dallas?<B>Mr X:</B> "I heard it was a lone gunman."
---
ved ikke hvor meget du kan få ud af det som en "ikke believer"...
---
btw. var jeg den eneste der græd i Tirsdags da Chris Carter dræbte The Lone Gunmen :'(
R.I.P. TLG
---
btw. hmm... sorry SaD, men når noget kommer til at handle om x-files glemmer jeg topic...
OK... vil lige sige det inden nogen andre kan nå det:
"Ja, jeg er MEGET x-files nørdet" OG JEG ER STOLT!
"Ja, jeg er MEGET x-files nørdet" OG JEG ER STOLT!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund