mboost-dp1

Nyt tastatur og mus - men hvilket?

Gå til bund
Gravatar #1 - karga
25. apr. 2008 07:49
Står i den dejlige situation at jeg skal ha mig et nyt tastatur og en ny mus, men jeg kan ikke finde TEH keyboard eller for den sags skyld mus

Jeg hælder lidt til Logitech G15, men kan ikke finde det nogle ordentlige steder med blåt backlight på lager (orange ser ud ad helvedes til..).. men problemet er nok mere hvilken mus jeg skal vælge..

Har kigget på Logitech G7, men så vidt jeg kan se har den kun 1 tommelfingerknap og det er alt for lidt.. mine krav til en mus er:
- Trådløs
- God vægt i musen
- Behøver ikke være en gaming mus
- Mange knapper, helst ved tommelfingeren (gerne 3)
- Laser eller optisk
- Formet til hånden (højrehåndet)

Har en MX1000 og overvejer egentlig lidt at købe en ny af sådan en :S
Gravatar #2 - Jonasee
25. apr. 2008 09:35
Istede for G15 hvorfor så ikke købe et G11?
Gravatar #3 - karga
25. apr. 2008 09:54
Hmm det kunne meget vel være lige det tastatur jeg leder efter.. så vidt jeg kan se har det også det dejlige lydhjul jeg har savnet siden mit tidligere tastatur, istedet for trykknapper til lyd

Har du mon også et forslag til en mus?
Gravatar #4 - Jonasee
25. apr. 2008 11:47
nu bruger jeg ikke selv trådløse mus, men jeg ville tro du skulle over i noget MX/VX Revolution

MX: http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mi...

VX: http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mi...
Gravatar #5 - karga
25. apr. 2008 13:10
Den der VX mus ser faktisk utroligt lækker ud! Har læst lidt om den, men synes ikke helt jeg fik svar på det jeg søgte efter..

Hvad laver den der såkaldte 2,4ghz trådløse sender, der kan gemmes inde i musen?
Hvad er det der gør den til en bærbar-mus? Kan ikke lige se det helt specielt bærbar-orienterede ved den nemlig, så skal bare være sikker på den ikke er ultralille eller noget :P
Gravatar #6 - MiniatureZeus
25. apr. 2008 14:56
Det er nok MX du skal gå efter, da VX lige er en tand for lille til at kunne bruges til dagligt ved en stationær, i hvert fald til mine hænder.
Gravatar #7 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
26. apr. 2008 14:48
Jeg har selv en MX og kan varmt anbefale den, den ligger godt i hånden og har to scroll-hul, et til side scroll, og et til at skifte imellem de vinduer du har åbne i windows.

Desuden har den en stander/oplader med i æsken, så du ikke skal skifte batterier hele tiden, og den holder op til 1 uge på en opladning.

Og fik jeg nævnt at den ser skide godt ud? :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login