mboost-dp1

Nyt TV. HJÆLP!

Gå til bund
Gravatar #1 - snesman
7. feb. 2013 20:55
Hej
Det plejer altid at give respons når man skriver "hjælp" i overskriften:)

Jeg er ved at være træt af mit gamle tv's mangler og fejl. Jeg søger et ca. 40 tommer tv, som er billigt. Kravene er få og uvisse. Jeg tænker at der er features som er ligegyldige for mig, herunder smart tv internet feature og god lyd. Til gengæld har jeg nok brug for mere end 2 hdmi stik, usb, nogenlunde slim og flot design.

Er der gode råd til features jeg vil være taknemmelig for at have?

Er der gode bud på et tv til en god pris?
Gravatar #2 - Dreadnought
7. feb. 2013 22:02
Sonys Bravia 1 serie, er ganske pæne at se på, og de er ikke belemret med en sløv menu, som de nyere serier har. De laves selvfølgelig ikke mere, så dem skal du finde brugt.
Gravatar #3 - snesman
8. feb. 2013 07:40
Jeg har hørt at sony skulle være lidt apple-agtige i deres evne / vilje til at få deres produkter til at spille sammen med andre mærker. Er det en skrøne?
Gravatar #4 - Thalion
8. feb. 2013 08:14
Jeg har et Sony 32" v5500 og jeg har ikke oplevet nogen problemer med PS3, xbox eller PC via HDMI eller VGA.
Gravatar #5 - Dreadnought
8. feb. 2013 08:51
snesman (3) skrev:
Jeg har hørt at sony skulle være lidt apple-agtige i deres evne / vilje til at få deres produkter til at spille sammen med andre mærker. Er det en skrøne?

Det ved jeg ikke. Jeg har ikke noget udstyr udover mit TV, som understøtter HDMI CEC, som Sony kalder Bravia Sync. Men som Thalion er inde på, så har jeg heller ikke oplevet noget med dens signal indgange.
Gravatar #7 - snesman
8. feb. 2013 11:24
Interessant, men kan ikke finde en forhandler af det. Det er udgået: http://www.lg.com/dk/tv/lg-42LE850N-led-tv

Så ellers meget nice ud:(
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. feb. 2013 18:20

Aww, sorry - havde ikke tænkt på at det var en ældre model >_<
Hvad med dens efterfølger? Jeg har haft dette TV i lige omkring 2 år nu, og er ovenud lykkelig! Den æder sågar MKV-filer over DLNA :)

Det eneste minus jeg har, er at hvis du skal bruge mere end 2 USB, 2 HDMI og den der komposit/hdmi-dims-noget, så vender stikkene bagud >_<
Gravatar #9 - Slettet Bruger [3023006996]
9. feb. 2013 09:10
Jeg har altid været stor tilhænger af Sharp (Jeg mener dog desværre at deres små tv'er som en på 40" er rebrandede Sony/Philips)

Expert har tilbud på Samsungs 2. topmodel-række. 10k for 40" modellen. og så får du mig bekendt 50 BD film med :P

ét bonus ved Samsung frem for andre, er at du manuelt kan opgradere hardwaren (Samsung evolution kit) når den DualCore der sidder i den nu ikke er tilstrækkelig til fremtidens apps.
Gravatar #10 - snesman
9. feb. 2013 17:19
Fik jeg nævnt at det skulle være billigt?:)
Desuden har jeg været pænt træt af mit Sharp... Men det er jo også tudsegammelt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login