mboost-dp1
Onfone???
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
bloton (1) skrev:Hej jeg er ved at kigge på nyt mobil abonnement, og er i den forbindelse faldet over Onfone's 5t abonnement, og kunne derfor godt lige tænke mig og hører om der er nogen herinde der har lidt erfaringer med dem?
f.eks. hvordan er dækningen og servicen???
Bedømmelser, siger du? Google er din ven, fx bedommelse.dk og trustpilot.dk, men tag dem med et gran salt.
Dernæst dækningen, se, det er meget nemt:
https://www.onfone.dk/sider/20/spoergsmaal-og-svar skrev:Hvilket net bruger I?
Onfone benytter Telenors landsdækkende net. Telenor dækker i dag 98,7% af Danmark, og udbygger i øjeblikket nettet så det i fremtiden bliver endnu bedre. Du er dermed altid sikret stabil og optimal dækningsforhold.
Selv tak...
Gå ind på telepriser.dk eller hvad den nu hedder og så tjek hvad der er billigst. Undersøg så hvilket net de bruger og om der er nogle virkelig dårlige blogs eller noget omkring dem..
Personligt kan jeg anbefale Bibob som jeg har brugt omkring 6 måneder nu og har ingen problemer haft.. Jeg har automatisk optankning og betaler cirka 100 kr. om måneden, selvom jeg synes jeg snakker og smser rigtig meget.. Deres dækning (de bruger også Telenor) er helt fin til mig.. Har endnu ikke oplevet ikke at have dækning, selv i vores sommerhus som ligger et godt stykke fra Kalundborg med bakker og skove omkring en.
Deres kundeservice er også vældig god og man kommer hurtigt igennem.
Personligt kan jeg anbefale Bibob som jeg har brugt omkring 6 måneder nu og har ingen problemer haft.. Jeg har automatisk optankning og betaler cirka 100 kr. om måneden, selvom jeg synes jeg snakker og smser rigtig meget.. Deres dækning (de bruger også Telenor) er helt fin til mig.. Har endnu ikke oplevet ikke at have dækning, selv i vores sommerhus som ligger et godt stykke fra Kalundborg med bakker og skove omkring en.
Deres kundeservice er også vældig god og man kommer hurtigt igennem.
Jeg bruger også bibob. Da det er telenors net, har de ikke så god 3g dækning, men den er god nok til mig. Og så får jeg 1gb data om måneden for 50kr. Kører også automatisk optankning, før jeg fik datapakke brugte jeg for omkring 50kr om måneden.
På bibobs hjemmeside er der mange gode instillingsmuligheder og en brugbar oversigt over hvor man primært bruger sit forbrug.
På bibobs hjemmeside er der mange gode instillingsmuligheder og en brugbar oversigt over hvor man primært bruger sit forbrug.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.