mboost-dp1
Opfordring: brug engodsag.dk
Lige en opfordring til at benytte engodsag.dk, næste gang du skal shoppe online.
Siden fungerer som en portal, hvor webbutikkerne får reklame og betaler for den ved at sende en %del af købsbeløbet, til en velgørende organisation efter dit valg.
Prisen på varen er den samme da du linkes til butikken som normalt. (butikken gøres blot opmæksom på hvor du linkes fra)
Så inden du handler så tjek lige om butikken er med på listen, for er den det ser jeg ingen grund til ikke at gå gennem engodsag.dk.
-Hvis nogen har nogle forbehold overfor konceptet så sig endelig til.
-Og nej, jeg har ingen personlig interesse i det, selvom jeg selv synes at jeg lyder lidt som en sælger her.-)
Siden fungerer som en portal, hvor webbutikkerne får reklame og betaler for den ved at sende en %del af købsbeløbet, til en velgørende organisation efter dit valg.
Prisen på varen er den samme da du linkes til butikken som normalt. (butikken gøres blot opmæksom på hvor du linkes fra)
Så inden du handler så tjek lige om butikken er med på listen, for er den det ser jeg ingen grund til ikke at gå gennem engodsag.dk.
-Hvis nogen har nogle forbehold overfor konceptet så sig endelig til.
-Og nej, jeg har ingen personlig interesse i det, selvom jeg selv synes at jeg lyder lidt som en sælger her.-)
umiddelbart en god ide - kan dog se at der er en ganske pæn del organisationer som ikke kan blive støttet, om det er af politiske pr mæssige årsager eller hvad ved jeg ikke, men ihvertfald ikke nogen jeg har lyst til at støtte.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund