mboost-dp1

Opfordring til spam

Gå til bund
Gravatar #1 - Zredna
1. dec. 2002 18:30
Er der nogen her der ved om det er ulovligt at opfordre til at spamme andre? Sagen er den at en af mine såkaldte "venner" har syntes det var helt vildt morsomt at anbringe en opfordring til at spamme mig på hans hjemmeside, og han har ikke villet fjerne den.
Nogen der har en ide til hvor jeg kan melde det, eller nogen forslag til hvad jeg kan gøre ved det? Jeg ser hævn som en sidste udvej (altså at gøre det samme), men ville foretrække hvis der var en bedre måde.
Gravatar #2 - funkymonkey
1. dec. 2002 18:36
http://www.newz.dk/forum_item.php?id=22583
Nu kan jeg ikke lige huske om dit tilfælde er omfattet, det må du sgu selv lige læse.
Gravatar #3 - BurningShadow
2. dec. 2002 08:49
Prøv her: http://www.anmeldelse.politi.dk/

Det er ulovligt at spamme, og det er ulovligt at opfordre andre til at gøre noget ulovligt. Derfor må det også være ulovligt at opfordre til at spamme.
Gravatar #4 - Dextah
5. dec. 2002 08:55
Tag hjem til ham og smæk ham en? Så fjerner han det nok...
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
2. mar. 2003 01:16
Skyd ham...

Altså hvis du var en 72-årig pensionist fra Tjekkiet, og din "ven" er en nigeriansk diplomat...
Gravatar #6 - Xanthia
2. mar. 2003 06:52
Enig med #4, det er altså så meget mere ukompliceret end at sidde og fedte rundt i et hav af paragraffer osv
Gravatar #7 - <3Thinkpads
2. mar. 2003 11:05
#4 & 6:
Tsk tsk vold løser ingen ting....;)
Samtale istedet for vold!
Gravatar #8 - Blue.
2. mar. 2003 13:49
Engang i sin tid var jeg til et eller andet åndsvagt med folkeskolen... "vold istedet for samtale"... så nu skal du ikke komme her og sprede koncept-forvirring ;)
Gravatar #9 - Acro
2. mar. 2003 14:00
#8:
Siden hvornår er elever begyndt at deltage i lukkede lærermøder?
Gravatar #10 - Blue.
2. mar. 2003 14:28
@Acro
lol...
Det kunne vel være noget med et smart placeret web-camera !?!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login