mboost-dp1

Overføre købt album fra iPhone til iTunes

Gå til bund
Gravatar #1 - tomlar1977
19. jun. 2009 19:20
Hej derude!

Jeg kom "ved en fejl" til at købe et album på min iPhone (plejer altid at gøre det via iTunes), og nu hvor jeg så vil have musikken over på Mac'en, siger iTunes til mig at hvis jeg sync'er med denne maskine, så vil den erase mit musik på telefonen, da den er parret med en anden maskine, dette endda på trods af at min iPhone aldrig har været min MacBook Pro utro! Hvordan dævlen får jeg albummet ud, herefter kan jeg jo godt "genparre" telefonen med computeren, men synes mine 80 kr er givet lidt for skidt ud, hvis musikken smutter inden for den første time ;)

Mig bekendt tilbyder iTunes vel stadig ikke redownload af købt musik (som nogen af de eneste....)?

Mvh Tommy
Gravatar #2 - Xunil
19. jun. 2009 21:18
Du har jo købt musikken på din iTunes account, så du burde ikke kunne miste den, da den bare kan re-downloades... skulle jeg mene...
Ellers brug pod2pc til at overføre det.
Gravatar #3 - trylleklovn
20. jun. 2009 09:58
Xunil (2) skrev:
da den bare kan re-downloades

Øh nej. Det er kun programmer, der kan redownloades igen gratis. Musik koster. (medmindre man bruger den der "i lost my music" funktion)
Gravatar #4 - tomlar1977
20. jun. 2009 18:45
Jeg fik løst problemet, skrev en mail til iTunes support i aftes og her til aften fik jeg et svar om at jeg havde albummet under "Check for available updates" - nice!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login