mboost-dp1
Packard Bell - Hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Jeg skal ud og købe en ny bærbar pc, da min gamle Acer afterhånden er ved at falde fra hinanden.
Prisniveauet må helst ikke overskride 7000,-
Jeg skal bruge den til studiebrug og lidt til spil, men ikke noget som kræver et vildt grafikkort. Men ser gerne at den er forholdsvis hurtig, og ikke er ubrugelig om et par år.
Jeg har set lidt på en Packard Bell på Nettorvets hjemmeside med disse specifikationer:
Packard Bell bærbar pc - model MB65-P-024
Pc'en har fuldt numerisk tastetur som almindelige keyboards, stereolyd og indbygget subwoofer, som giver en utrolig oplevelse ved spil, film og hverdagsbrug.
Med INTEL CORE 2 DUO T5250 1.5 GHz og Intel CPU Merom Santa Rosa 15,4" WXGA Diamond view TFT skærm, 2 x 1024 MB DDR2 ram og 120 GB harddisk.
Grafikkortet er et NVIDIA Geforce 8400 GS med 128 dedikert og op til 895 MB Turbocache, og understøtter Direct X10, der giver optimal skarphed.
Specifikationer:
DVI.
1,5 GHz Intel Core 2 Duo processor (T5250).
2 GB hukommelse (2 x 1024 MB ram).
120 GB harddisk.
NVIDIA Geforce 8400 GS grafikkort m/ 128 MB dedikeret hukommelse og mulighed for op til 895 MB delt ram - understøtter Direct X10.
15,4" Diamond view TFT widescreen ( 1280 x 800 ).
HDMI.
Firewire.
4 stk USB 2.
Kortlæser 4-i-1 (SD/MMC/MS/MS pro).
Indbygget Webcam med 1.3 MP og integreret mikrofon.
Integreret Bluetooth.
Integreret trådløstnetværk, og LAN 10/100.
Norton Internet Security 2007 med 90 dages opdatering.
6 cells Li-on batteri, op til 2 timers batteri levetid.
ECO knap der yderligere forlænger batteri levetiden.
Cd/dvd RW brænder dual layer.
Windows Vista Premium medfølger.
Bærbaren er i øvrigt sat ned fra 8000,- til 6000,-
Er det noget jeg kan bruge?
Har hørt fra nogen at Packard Bell ikke er så godt et mærke, men til mit brug er det vel godt nok - eller hva?
Så lige en ting jeg undrer mig over, jeg har i længe søgt på forskellige bærbare på nettet, og flere stedet oplever jeg at strømstik skal købes som ekstra udstyr, er det lige pludselig normalt at strømstik skal købes seperat fra bærbaren.
Håber I vil hjælpe mig?
Jeg skal ud og købe en ny bærbar pc, da min gamle Acer afterhånden er ved at falde fra hinanden.
Prisniveauet må helst ikke overskride 7000,-
Jeg skal bruge den til studiebrug og lidt til spil, men ikke noget som kræver et vildt grafikkort. Men ser gerne at den er forholdsvis hurtig, og ikke er ubrugelig om et par år.
Jeg har set lidt på en Packard Bell på Nettorvets hjemmeside med disse specifikationer:
Packard Bell bærbar pc - model MB65-P-024
Pc'en har fuldt numerisk tastetur som almindelige keyboards, stereolyd og indbygget subwoofer, som giver en utrolig oplevelse ved spil, film og hverdagsbrug.
Med INTEL CORE 2 DUO T5250 1.5 GHz og Intel CPU Merom Santa Rosa 15,4" WXGA Diamond view TFT skærm, 2 x 1024 MB DDR2 ram og 120 GB harddisk.
Grafikkortet er et NVIDIA Geforce 8400 GS med 128 dedikert og op til 895 MB Turbocache, og understøtter Direct X10, der giver optimal skarphed.
Specifikationer:
DVI.
1,5 GHz Intel Core 2 Duo processor (T5250).
2 GB hukommelse (2 x 1024 MB ram).
120 GB harddisk.
NVIDIA Geforce 8400 GS grafikkort m/ 128 MB dedikeret hukommelse og mulighed for op til 895 MB delt ram - understøtter Direct X10.
15,4" Diamond view TFT widescreen ( 1280 x 800 ).
HDMI.
Firewire.
4 stk USB 2.
Kortlæser 4-i-1 (SD/MMC/MS/MS pro).
Indbygget Webcam med 1.3 MP og integreret mikrofon.
Integreret Bluetooth.
Integreret trådløstnetværk, og LAN 10/100.
Norton Internet Security 2007 med 90 dages opdatering.
6 cells Li-on batteri, op til 2 timers batteri levetid.
ECO knap der yderligere forlænger batteri levetiden.
Cd/dvd RW brænder dual layer.
Windows Vista Premium medfølger.
Bærbaren er i øvrigt sat ned fra 8000,- til 6000,-
Er det noget jeg kan bruge?
Har hørt fra nogen at Packard Bell ikke er så godt et mærke, men til mit brug er det vel godt nok - eller hva?
Så lige en ting jeg undrer mig over, jeg har i længe søgt på forskellige bærbare på nettet, og flere stedet oplever jeg at strømstik skal købes som ekstra udstyr, er det lige pludselig normalt at strømstik skal købes seperat fra bærbaren.
Håber I vil hjælpe mig?
kan ikke lige se din bærbar ind på deres hjemmeside?
tro ikke du skal forvente noget at den subwoofer der sidder i, tro helst jeg vil være for uden, da jeg kan forstille mig det kunne skabe nogle grimme harddisk opleveser.
hvilke trådløsenetværks teknologier understøtter den?
2 timers batteri levetid er ikke meget for en bærbar, normalt fortæller de om 3-4 timer.
jeg tro den her ville være beder for dig:
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2085552...
tro ikke du skal forvente noget at den subwoofer der sidder i, tro helst jeg vil være for uden, da jeg kan forstille mig det kunne skabe nogle grimme harddisk opleveser.
hvilke trådløsenetværks teknologier understøtter den?
2 timers batteri levetid er ikke meget for en bærbar, normalt fortæller de om 3-4 timer.
jeg tro den her ville være beder for dig:
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2085552...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.