mboost-dp1
Pants
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det lyder eksotisk.. Jeg er ikke oppe pga. valget, men det er det eneste folk snakker som så bliver man vel nød til at følge med.. Fatter ikke at andre danskere end journalister gider være oppe for at følge det.
Hmm... Hvis jeg nu siger, at finanskrisen givetvis skyldes dårlig amerikansk finanspolitik gennem de sidste 8 år, og hvis jeg nu siger, at vi måske er vidner til en historisk begivenhed udover det sædvanelige, betyder det så ikke noget?
Ellers er jeg blot fagnørd, da jeg trods alt studerer statskundskab. Det svarer til, at folk sidder oppe hele natten for at læse de nyeste reviews af Intels nye Core i7 - jeg følger blot i stedet med i valget i stedet for de nyeste frigivede NDA'er.
Ellers er jeg blot fagnørd, da jeg trods alt studerer statskundskab. Det svarer til, at folk sidder oppe hele natten for at læse de nyeste reviews af Intels nye Core i7 - jeg følger blot i stedet med i valget i stedet for de nyeste frigivede NDA'er.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.