mboost-dp1

Pirater.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - emil fra sygiroen.dk
23. maj 2003 09:06
Så er der kommet et værested for alle dem som ikke har det godt med Anti Pirat Gruppens måde at håndtere lovgivningen på!!! Kig forbi på www.pirater.dk
Gravatar #2 - annoia
23. maj 2003 10:40
Ja, den er vel nok fin. Det er godt at du har taget dig tid til at udfærdige et godt design, samt en tekst der på god og saglig vis drager alle ind i emnet og dets problemstillinger, frem for bare at smide en grim side op, der har brugt et fotoshop-plugin, uden NOGEN tekst, med et tomt standard-forum.
Gravatar #3 - RedCalf
23. maj 2003 12:29
HEHE ja der kunne godt være brugt mere end 10 minutter på siden inden den blev publiceret.
Gravatar #4 - emil fra sygiroen.dk
24. maj 2003 01:28
Oooo'høj skipper... :-)

Der er ikke noget standard PS plugin! Det er faktisk slet ikke noget plugin... bare en lidt skadet hjerne...

Ud over det er der kommet regler på :-)

Der vil i nærmeste fremtid komme en hel del mere på! En del af siden bliver baseret på brugerinputs...

Så vi håber da på at de besøgende er samarbejdsvillige!

Så følg med der ude...
Gravatar #5 - funkymonkey
24. maj 2003 10:18
det kvalificeret sig ikke engang som en side i min personlige ordbog
Gravatar #6 - <3Thinkpads
24. maj 2003 11:57
Tjaa www.sygiroen.dk er sq heller ikke for spændende...
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
24. maj 2003 16:15
Er der frames? Det tror jeg nok det er ;)

Nå, det er da altid noget det ikke er lavet i Frontpage...
Gravatar #8 - amokk
24. maj 2003 18:16
det er sgu længe siden jeg har set noget så latterligt som det her: http://www.sygiroen.dk/dating.asp

i brokker jer i barnligt, usagligt sprog over at jeres falske dating-basisprofil til hele 10 kr er blevet slettet! hvis i ikke har evner til at læse bruger-reglerne inden i oprettter profilen så kan jeg da godt forstå at i har gjort som i nu har...

men det er da virkelig usmageligt at i opretter en profil som udgiver sig for at være en ung kvinde, med det ene formål at skaffe besøgende til jeres eget, ikke specielt fede website, samt offentliggør breve fra veltroende mennesker (af jer kaldet dumme og naive) formentlig uden afsendernes samtykke...

det er folk som jer der ødelægger det for os andre, og sørger for at regler om fx. ikke at skrive webadresser, numre osv. i sin profil, er kommet til mange steder, netop fordi folk misbruger profilen til at skabe opmærksomhed om et website... og i skriver i øvrigt stolt at i har spammet andre brugere med reklame for jeres site, hvilket i sig selv er ulovligt når de andre brugere ikke har accepteret at modtage jeres reklame!
Gravatar #9 - Cyrack
24. maj 2003 18:31
Hmmm.... folk som "emil fra sygiroen.dk" er en af grundene til at jeg føler et vist behov for fødselskontrol og en minimumsalder på 2 for at komme på nettet!
Ud over at I gør jeg selv til grin ødelægger i også de etablerede system og sider som i dag findes på nettet (måske ikke som enkelt tilfælde, men når der er nok af jeres slags ødelægger I mere end i tror).
Kunne det tænkes at grunden til at folk har skrevet til jeres profil er pga. det er en dating-side? og ikke et "jeg er lam i roen og spammer alle"-side? eller det er I måske ikke snu nok til at gennemskue?
Håber sq heller ikke I kan gennemskue hvad der sker hvis man leger tagfat på Holbæk-motorvejen mellem 7.30 og 8.30, for så løser problemet sig selv...
Gravatar #10 - DiZaster
25. maj 2003 11:10
Emil... Man skulle tro at du levede af at lave websites. Synes seriøst at du burde starte et firma hvor du laver hjemmesider. For du har virkeligt styr på det kan jeg se.

Ironi? Nej vel...
Gravatar #11 - Gruesome
25. maj 2003 14:36

Jeg vil påstå det var sarkasme men okay :P
Gravatar #12 - Fafler
26. maj 2003 08:33
Den side kan beskrives meget kort og godt... - plonk -

Tag dog og lav noget sagligt i stil med den side Hektor stablede på benene i sin tid. Den side i har er benzin på bålet for dem der kæmper mod pirat kopiering. I skader jeres sag mere end i gavner den!
#13 - 26. maj 2003 09:07
Tja, missundelse er en grim ting... :-)

/emil
Gravatar #14 - Gruesome
26. maj 2003 09:13

Det mener du forhåbentligt ikke seriøst det der... Det er ihvertfald ikke til at ta' mere seriøst end dine hjemmesideprojekter.
Gravatar #15 - RedCalf
26. maj 2003 09:41
Emil følg denne:
Gå ud af din hoveddør og gå ned til Middelfartvej
Drej til højre ad Middelfartvej
Drej til højre ad Kildensmindevej
Drej til venstre ad Nørre Allé
Fortsæt ligeud ad Nørregade
Følg 1. vej i Rundkørslen
Følg Østergade og fortsæt lige ud til du kommer til havnen
Hop i havnen og bliv der til du har forstand på at lave en hjemmeside.
Gravatar #16 - emil fra sygiroen.dk
26. maj 2003 09:54
Ha ha ha, cult... Jeg har fået et lille problem... Jeg har ikke lært at lave hjemmeside endnu... Men dette skyldes at min bærebare computer brændte sammen da jeg hoppede i havnen...

Jeg håber at der er noget der ligger inde med en vandtæt computer så jeg har en mulighed for at lære at lave hjemmesider...

PS. i er sq for sjove... :-)
Gravatar #17 - Cyrack
26. maj 2003 13:14
Hvorfor får jeg en ubærelig trang til at skrige LART-party og gennemprygle ham med vingen fra en rumfærge mens jeg danser en psykodelisk variant af "Barbarens hævn"?

@emil fra sygiroen.dk:
Tilføjelse til RedCalf's liste:
Forbind fase 1 fra et kraftstik til havnebassinet, monter fase to til højre side af din brystkasse og dyp tærene i førnævnte havnebassin. Hvis der går en elektrisk strøm gennem dig skal du blot blive sidende, ellers kontroller venligst for evt. brud på den strømførende ledning, overbrændte sikringer eller andre ting der kan forhindre strømmen frie passage gennem din krop.

$ Af juridiske årsager er ovenstående på eget ansvar $
Gravatar #18 - <3Thinkpads
26. maj 2003 13:24
*snif snif* Do I smell dogshit?
Gravatar #19 - Wolly
26. maj 2003 15:12
LOL det er sq sjeldent jeg har set en person blive svinet så grundigt til :-)
Gravatar #20 - Cyrack
26. maj 2003 15:26
#19 - Wolly

Måske fordi man skal lede længe efter en person som ham : )
Gravatar #21 - Yasw
26. maj 2003 21:21
Sjovt så meget I kaster jer over hjemmesidens design. Nu ikke det der er relevant, men budskabet med siden. At budskabet så er ligeså crappy er så en anden sag.
Gravatar #22 - sygiroen.dk
27. maj 2003 00:13
hmm...jeg tror sgu vi skal have et nyt motto:

"sygiroen.dk...vi får flere svinere"

he he harme er en skøn ting...muahahahaha
#23 - 27. maj 2003 07:43
Hmmm, nu syntes jeg personligt at det er sjovt at folk går så meget op i design... Er det det eneste der tæller?

Nu er det ikke design jeg går op i... Det er sq spild af tid! Jeg håber med tiden at i kan se hvor meget der er brug for pirater.dk og går ind og registrere jer!

/Emil
Gravatar #24 - west
27. maj 2003 08:07
Design er ikke alt alright ... men -

* Statisk text der ændrer form når man kører musen hen over det ? (wtf?)
* Grøn på gul i menuen ? (yuck!)
* Et forum område, det slet ikke passer til nogetsomhelst andet på siden ? (brug dog i det mindste lige 10 min på farverne, ffs)

Derudover, vigtigst af alt: Der er intet indhold overhovedet på siden !?

Normalt laver man en sådan side, fordi man har et budskab.

Ikke omvendt !
#25 - 27. maj 2003 08:15
Hmmm, nu er alle der spillede counter strike i min klasse desværre ikke formået at komme så langt... så jeg fatter ikke halvdelen af forkortelserene...

PS. get a life...

/Emil
#26 - 27. maj 2003 08:20
Jeg kender Emil fra sygiroen.dk - hvad kan jeg sige - Det var hans mor der købte domænet til ham.

Er der noget der vil have hans adresse?

LOL, ROFL, CS, AFK, PS, NB, DSB
#27 - 27. maj 2003 08:24
Hey... SPASSER RØV!!! Det var sq da min lille søster... Eller noget...
Hmmm, ups. jeg har vist ingen lille søster...

hamsæl - tja... du er jo vokset op i en papkasse fordi at din mor syntes du var så fucking grim :-)

Hygge... bevar den gode stemning!

/Emil
Gravatar #28 - DiZaster
27. maj 2003 08:45
Emil du skulle vel ikke tilfældigvis være i familie med ham her?
Emil's far?
#29 - 27. maj 2003 08:48
Cooooooooooooooooooooool! Lækkert design! Jeg er sq totalt missundeligt...

PS. A word form God: AMD SUCKS!!! :-)

/emil
#30 - 27. maj 2003 10:14
Meget kan man sige Emil, men du er ihvertfald ikke i familie med ham her Den kloge

Iøvrigt har du da en søster - Ida og din far hedder iøvrigt Anthon.

Hils i Lillelund og dem på Katholt.
Adjø.
#31 - 27. maj 2003 10:17
Hey you

AMD RULES

This is an auto message from the automatic "AMD SUCKS" serch engine.

We will not tolerate that.

Yours truely
AMD
#32 - 27. maj 2003 10:22
Sorry

Search
Gravatar #33 - The-Lone-Gunman
27. maj 2003 12:53
Kæft hvor har jeg savnet en god flame tråd ;)

Nå, btw. #10 han har et firma, se selv.

Men Emil, jeg glæder mig til AntiPiratGruppen nakker dig...

(er det ikke første gang at den der har lavet en tråd er blevet rated ned?)
Gravatar #34 - Samuraikaj
27. maj 2003 15:14
#33: Det er nok ikke helt galt... Men der er jo også en grund til det... Hans sider kunne lige så godt ligge på subnet eller webbyen, som du selv antyder, og han vil nok også føle sig bedre hjemme sammen med de andre tiårige drenge og piger, som allerede er derinde.
Gravatar #35 - sygiroen.dk
27. maj 2003 18:46
Emil det er sgu da rart at se alle de dejlige reaktioner på det store arbejde vi laver,det er jo en stor belastning for leveren at lave sygiroen.dk bare se på i lørdags, jeg har stadig modvinds frisure og mit levertal begyndte først at stige i morges.....KEEP VISITING FOLKS......
Gravatar #36 - Fafler
28. maj 2003 05:37
Tjah, dårlig omtale er bedre end ingen omtale...
#37 - 28. maj 2003 10:59
Måske skulle vi fjerne blikket fra Emil og sygiroen.dk - ingen af dem er sgu for kønne alligevel. Vi bør vende vores fælles frustartioner mod dem der i virkeligheden forpester vores verden.
Jeg er pricipelt ikke imod APG men imod den måde hvorpå de håndtere deres hverv.

Måske der findes en mere konstruktiv metode?

Gode forslag kunne jo passende formidles på Pirater.dk - Hvis altså Emil lover at lave en lidt mere gennemført side i nærmeste fremtid.
#38 - 28. maj 2003 11:49
For at få en mere pæn / seriøs side hilser jeg alle forslag til forbedring velkommende! Hvis i har en ide til hvad der kunne laves bedere, så send det til: [email protected]

/emil
Gravatar #39 - Samuraikaj
28. maj 2003 12:33
#38: er det en anmodning om at blive bombarderet med mails?
Prøv med et re-design af siden... skøjt evt rundt på nettet og få inspiration. Og nu ikke noget med subnet-gejl agtige ting eller 80'er farver!
Find en siden med nogle psp tutorials, og lær noget af det grundlæggende, så du kan få siden til at se mere prof. ud.
Forhold jer professionelt til emnet, og slet pkt. 7.
Gravatar #40 - RedCalf
28. maj 2003 13:57
Brug nettet fx:
Useit
Microsoft MSDN
Gravatar #41 - Cyrack
28. maj 2003 15:28
#38 - emil fra sygiroen.dk

Se det var mere positivt, bare for at suplere de to forrige posts: vær seriøse hvis I vil have seriøse besøgende, som du kan se blev du flamet pga. useriøsitet, mens din sidste post giver konstruktive resultater :)
#42 - 29. maj 2003 14:23
Godt gået CyRacK...

Først er du med på svine bølgen og nu er du gammelklog, meget intelligent.

Du er sgu da et træls bekendtskab...

Guden med de korrekte holdninger!
Gravatar #43 - Samuraikaj
29. maj 2003 19:12
#42: Jeg støtter op om CyRacK. Man får ikke noget ud af at være useriøs. Deres fremtoning passer heller ikke til det, de højst sandsynligt ville opnå med siden. Så vil APG i hvert fald ikke tage siden seriøst.
Gravatar #44 - Cyrack
29. maj 2003 20:07
#42 - Hamsæl

Hvis folk opfører sig dumt med vilje sviner jeg dem til, hvis de skifter retning op opfører sig "normalt" opmuntre jeg dem til at fortsætte, hvilket vist også er med i mit forrige indlæg...
#45 - 30. maj 2003 21:58
Det er jo rart at vide at du altid har den rigtige indgangsvinkel.

Som jeg skrev: "Guden med de korrekte holdninger!"

Der er altid en fin linie imellem at være seriøs og useriøs - bevares, jeg kan da selv morer mig og være useriøs.

Men vis du kan lide at sige det åbentlyse, er indlæg # 41 da ok....
Gravatar #46 - Samuraikaj
30. maj 2003 22:11
#45: Helt i orden... men nogen gange kan det ikke nytte noget at være seriøs... og så skal man have det at vide. Når man så kommer på rette spor er det altid godt at få bekræftelse på det og blive motiveret til at fortsætte sådan.
Derfor kan jeg ikke se noget dårligt i at CyRacK skriver som han gør, og jeg kan ikke forstå at du rakker ned på ham.

PS. Hvorfor melder du dig ikke ind i stedet for at skrive som gæst? Fordi du allerede er meldt ind, men ikke vil give dig til kende? Eller vil du bare støtte dig selv?
Gravatar #47 - Cyrack
31. maj 2003 00:11
#45 - Hamsæl

For så vidt muligt gider jeg ikke pakke min mening ind, hvis man ikke kan fortælle hvad man synes om en sag kan det skyldes to ting: a) man er bange for reaktionerne, eller b) man tror ikke på sin egen mening.
Faktisk er det et af de største problemer i dag (ingen tør have en mening, for den kan bruges i mod dem), men jeg har valgt at have en mening, hvis folk ikke kan acceptere det, så må de vælge mig fra, for jeg mener livet er for kort til hemlighedskræmmeri og paranoia over for medmennesker... thats it...
Gravatar #48 - Bloonz
31. maj 2003 06:31
GIV HAM NU EN CHANCE FFS... :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login