mboost-dp1
Pixelfejl..
Jeg har lige købt en Samsung SyncMaster 913N (8ms) 19" LCD-skærm forrige lørdag.. allerede 2 dage efter opdagede jeg to pixelfejl på den (slukkede pixels) og ræsede ud i fona for at få den byttet.. nu har jeg opdaget at der er dukket en ny på den nye skærm.. er det bare noget man må acceptere som fladskærmsejer at de dukker op? eller er det noget som man skal reklamere over? - dvs. det HAR jeg gjort, men det kan godt være jeg er pernitten.. jeg synes bare øjet fanger den f*cking døde pixel hele tiden.
Hvad siger I? får man noget ud af at købe en dyrere fladskærm til 5.000+ eller forekommer der lige så hyppige pixelfejl der?
Hvad siger I? får man noget ud af at købe en dyrere fladskærm til 5.000+ eller forekommer der lige så hyppige pixelfejl der?
jeg vil sige du var yderst heldig, at få noget byttet i fona.
angående pixel fejl så har du faktisk ikke krav på at få en vare byttet, medmindre der er 3 eller flere pixel fejl.
jeg ville prøve at få pengene retur evt. benytte sig af sine 14 dages returret. og så købe en anden model ved en anden butik. Da fona ikke har så meget styr på de der regler, når man køber noget hos dem.
bed ALTID om at få varen tjekket, for sådanne fejl inden du køber den.
angående pixel fejl så har du faktisk ikke krav på at få en vare byttet, medmindre der er 3 eller flere pixel fejl.
jeg ville prøve at få pengene retur evt. benytte sig af sine 14 dages returret. og så købe en anden model ved en anden butik. Da fona ikke har så meget styr på de der regler, når man køber noget hos dem.
bed ALTID om at få varen tjekket, for sådanne fejl inden du køber den.
Der er mange af de nye skærme hvor der er garanti på pixelfejl også.
Hvis de har byttet den første skærm pga. pixelfejl, så må de da også bytte den næste.
Samsung producerer normalt gode skærme og det er ikke en af de billige V modeller du har købt. Jeg ville gå ned og få den byttet.
Hvis de har byttet den første skærm pga. pixelfejl, så må de da også bytte den næste.
Samsung producerer normalt gode skærme og det er ikke en af de billige V modeller du har købt. Jeg ville gå ned og få den byttet.
#4: Den kan godt opstå løbende. Det er i hvertfald min erfaring. jeg tjekkede skærmene grundigt efter de var tilsluttet. Jeg har samme problem på en laptop, den har jeg lært at leve med da den døde pixel sidder i bunden, men her sidder den lidt ude til højre i toppen og den er nem at se.
Nu har jeg kontaktet Samsung, og så vil jeg høre hvad de siger. Det kan jo være en fejlbehæftet sending Fona har fået.
Nu har jeg kontaktet Samsung, og så vil jeg høre hvad de siger. Det kan jo være en fejlbehæftet sending Fona har fået.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund