mboost-dp1
Portforwarding?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Heej, jeg ville meget gerne kunne hoste en bane i wc3, og har prøvet at åbne mine porte men til ingen nytte. Det er intet anti-virus/firewall der blokker. Har prøvet med det slået helt fra (Både windows firewall og avast) Men når jeg forwarder porten så er det på min trådløse router, hvor det ser ud som om den går fint igennem osv. men som det ligger nu så køre den trådløse router gennem en anden router som jeg ikk kan finde ud at få access til, altså via browser (192.168.x.x)? Hvis der er nogen der har forslag til hvordan jeg får access til denne, og evt. fixe det, så ville jeg være meget taknemlig.
//Taak på forhånd
//HAlleBy!
//Taak på forhånd
//HAlleBy!
Den første som den trådløse køre på er en: Zyxel Prestige 2000 og den trådløse er en: Phillips (Modelnavn ved jeg ikk desv.)
Ja, jeg kender så desværre ikke til CC udstyr - men måske du kan nøjes med én router - nemlig den du har det trådløse i.
Men det kan CC support sikkert fortælle dig (??)
Men det kan CC support sikkert fortælle dig (??)
Ja oka det tænkte jeg godt, men sådanne supports plejer bare ikk at give support for port forwarding osv. + at det med at køre med en enkelt router ikk er en mulighed pt.
Nej nej, men de kan nok fortælle dig hvordan du sætter din egen router op - det kan oven i købet være det står på deres hjemmeside.
Nu kender jeg som sagt ikke CC's linie opsætning, men hvis det nu er en alm. DHCP tildelt IP du får, så skulle der vel ikke være ben i at nøjes med én.
EDIT: Hvorfor kan du ikke nøjes med én?
Nu kender jeg som sagt ikke CC's linie opsætning, men hvis det nu er en alm. DHCP tildelt IP du får, så skulle der vel ikke være ben i at nøjes med én.
EDIT: Hvorfor kan du ikke nøjes med én?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.