mboost-dp1

Post Danmark... wat..?

Gå til bund
Gravatar #51 - Alrekr
31. aug. 2011 10:22
MiniatureZeus (1) skrev:
Jeg fik hende dog lovet, at de ville sende to flasker "Post Danmark vin" (Uhh fancy!) som tak for hjælpen, så helt spildt var det da ikke!

MiniatureZeus (50) skrev:
Den selvsamme pakkepost kom forbi idag med 4 flasker vin!

PostDK kan vist ikke tælle...
Gravatar #52 - MiniatureZeus
31. aug. 2011 10:24
Kan være han har afleveret dem forkert igen, og det var Daniel II som skulle have haft vinen i æsken? Men denne gang er jeg sgu ikke så flink!

Gravatar #53 - Mnc
31. aug. 2011 10:30
Egoistiske svin.
Gravatar #54 - MiniatureZeus
31. aug. 2011 10:33
Det undrer mig dog lidt, at der ikke var en seddel eller noget med.. nahh..

Men den ene af flaskerne er da en Château St Jean De Lavaud 2002.. Så deeeet
Gravatar #55 - Adagio
31. aug. 2011 14:26
Jeg kan nikke genkendende til historien om Post Danmark, men det er ikke kun her i DK problemet findes. Da jeg boede i Flensborg havde jeg bestilt en pakke. Pakkeposten var forbi en dag jeg var hjemme og jeg var vågen på det tidspunkt posten var forbi, men der blev ikke ringet eller banket på døren. Jeg fandt ud af det da jeg lidt senere smuttede ned for at hente post, hvor der lå en lille lap papir fra postmanden om at han havde været forbi, men ingen var hjemme (yeah right) og jeg kunne hente pakken hos "ulæseligt".
Jeg brugte dagen på at finde ud af om der fandtes et posthus i nærheden at en gade der kunne minde bare en lille smule om det ulæselige, men uden held. Dagen efter kom en af naboerne forbi (ved dog ikke lige hvilken etage han boede på) og afleverede pakken og spurgte hvorfor vi ikke havde hentet pakken

Det var en af de få pakker jeg faktisk modtog imens jeg boede der. Halvdelen af pakkerne dukkede aldrig op

Alrekr (37) skrev:
Hvis det er så bøvlet for jer at få jeres pakker fra PostDK, så få det sendt til Døgnposten. Skidenemt.

Jeps, skidenemt... så skal jeg lige ud på en 30 kms cykeltur. Nærmeste er i Sønderborg, hvor de har valgt at smide den i industri kvarteret, som ligger noget langt væk fra hvor man normalt befærdes
Har aldrig selv prøvet det, så vidt jeg ved havde de ikke den dengang jeg boede i Sønderborg
Gravatar #56 - snesman
1. sep. 2011 06:39
Alrekr (49) skrev:
http://knowyournewz.dk/index.php?title=MiniMiniatureZeus_LinguaIgnota_Madsen

Du må lige selv opdatere med billedet.

Don't know how:(

billedet: http://peecee.dk/upload/view/321363%3Cbr/%3E
Gravatar #57 - Daniel-Dane
1. sep. 2011 09:51
XD

Det kan vi se. Jeg fikser den lige.
Gravatar #58 - snesman
1. sep. 2011 09:53
Daniel-Dane (57) skrev:
XD

Det kan vi se. Jeg fikser den lige.

I Suck Cocks. What else is new...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login